Gå til innhold

Gratulerer med dagen alle sammen!


Anbefalte innlegg

I dag er grunnlovsdagen vår.

Den er blitt omtalt som og feiret som nasjonaldagen. 

Dette er ikke en nøytral dag.  Det er en dag med et budskap og i så måte er det greit at politiske meninger blir luftet, selv om det kanskje ikke har vært tradisjon for det.

Nasjonalindentitet er visst galt, med mindre man er tilhenger av den pedofile landeveisrøveren Muhammed.  Da skal man ha med seg den bedritne nasjonaliteten sin som man flyktet fra hit.

Ikke en gang denne dagen, eller nasjonaldrakten vår skal vi få ha i fred for palestinagnål.

Her fra forsiden av en av landets største og mest innflytelsesrike aviser:

image.thumb.png.054344081358a3859bff2c892fad0eb0.png

Medlagt er forslag til bunad for neste år.A woman wearing a niqab with her eyes also covered, standing in a serene outdoor setting with a blurred background of trees and soft sunlight. The niqab covers her entire body including her eyes. The setting has a calm and peaceful ambiance.

Endret av Investigator224
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Investigator224 skrev (16 minutter siden):

Dette er ikke en nøytral dag.  Det er en dag med et budskap og i så måte er det greit at politiske meninger blir luftet, selv om det kanskje ikke har vært tradisjon for det.

Vil knekke nakken på denne tradisjonen før den får trekke sin første pust. Vi kan ha en dag der vi kan fronte det positive med samfunnet vårt, så kan dere få spre politisk edder og galle de 364 andre dagene.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
Gavekort skrev (2 timer siden):

Vil knekke nakken på denne tradisjonen før den får trekke sin første pust. Vi kan ha en dag der vi kan fronte det positive med samfunnet vårt, så kan dere få spre politisk edder og galle de 364 andre dagene.

Nå har vi blitt nedgnålt av pro-Palestina propaganda siden oktober.  Jeg er enig i det du sier med tanke på å fronte det positive med samfunnet vårt, og jeg mener at pro-Palestina propaganda bør holdes unna en del dager.  17. Mai er en av dem.  Nasjonalkonstymet vårt bør ikke bli besudlet med nazi symbolet:  palestinaskjerf hijab.

Endret av Investigator224
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Håper folk har hatt en fin 17.-Mai! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Noen som ble støtt av skjerf, hodeplagg eller "feil" flaggbruk i toget? 

 

Jeg ble hvertfall ikke det!

For en nydelig 17.mai jeg så i går! En festdag uten like, spekket med masse godt humør og god stemning!

Hipp hipp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...