Gå til innhold

Er det alltid kun ståplasser i Oslo spektrum?


Anbefalte innlegg

I oktober er det en konsert med tyske Nils Frahm. Har vært på konsert med han før på sentrum scene. Men nå har han blitt virkelig stor. Han er alene på scenen med varierte tangentinstrumenter og effekter, ofte av eldre analog årgang.

Han har komposisjoner med klaver i en stillferdig, atmosfærisk og mollstemte tonearter. Jeg liker spesielt disse komposisjonene. Men han har også musikk for tøffere puls. Elektronika med kule synth-riff, effekter i loops, og musikken er hele tiden i utvikling med endringer i lykdkarakterer og flere tilførsler av toner og rytmikk..

Mistenker at det blir 98% sistnevnte kategori av hans musikk hvis det kun blir ståplasser. Og da veit jeg ikke om jeg gidder. Liker "sitte-musikken" hans klart best.. Derfor hadde jeg håpet at spektrum har anordninger/sitteplasser for slik type musikk. Ingen må stå i operaen for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde lyst til å se Dream Theater samme sted, men det er bare sitteplasser, og jeg gidder ikke sitte på metalkonsert. 

Så nei, det er ikke bare ståplasser. Det kommer nok an på showet og arrangøren. Jeg har stått i Spektrum før, jeg. Tre timer hopping på betonggulv. Mmm. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
:utakt skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde lyst til å se Dream Theater samme sted, men det er bare sitteplasser, og jeg gidder ikke sitte på metalkonsert. 

Så nei, det er ikke bare ståplasser. Det kommer nok an på showet og arrangøren. Jeg har stått i Spektrum før, jeg. Tre timer hopping på betonggulv. Mmm. 

 

Nei, skjønner godt at du ikke liker å sitte når ønsker å bange huet i et tre. Det er vel slik metall-musikk er, er det ikke.🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sovna skrev (12 minutter siden):

I oktober er det en konsert med tyske Nils Frahm. Har vært på konsert med han før på sentrum scene. Men nå har han blitt virkelig stor. Han er alene på scenen med varierte tangentinstrumenter og effekter, ofte av eldre analog årgang.

Han har komposisjoner med klaver i en stillferdig, atmosfærisk og mollstemte tonearter. Jeg liker spesielt disse komposisjonene. Men han har også musikk for tøffere puls. Elektronika med kule synth-riff, effekter i loops, og musikken er hele tiden i utvikling med endringer i lykdkarakterer og flere tilførsler av toner og rytmikk..

Mistenker at det blir 98% sistnevnte kategori av hans musikk hvis det kun blir ståplasser. Og da veit jeg ikke om jeg gidder. Liker "sitte-musikken" hans klart best.. Derfor hadde jeg håpet at spektrum har anordninger/sitteplasser for slik type musikk. Ingen må stå i operaen for å si det sånn..

Oslo Spektrum har oppsett for både stående og sittende arrangementer/konserter: https://oslospektrum.no/360-tour/#single/0

Konserten du ønsker å se har kun sitteplasser: https://www.eventim.no/event/nils-frahm-music-for-oslo-oslo-spektrum-18557109/?affiliate=OS7 

Dette er gjerne noe du kan se om du sjekker tilgjengelige billetter. Den øverste linken er kjekk for å velge plasser, forresten. : )

Lenke til kommentar
Sovna skrev (1 time siden):

Nei, skjønner godt at du ikke liker å sitte når ønsker å bange huet i et tre. Det er vel slik metall-musikk er, er det ikke.🤣

Får hvertfall lyst til å hoppe og herje. Ikke sitte stille på en stol med armene i kors og lytte. :)

 

Lenke til kommentar

Konserten 12. oktober i Oslo Spektrum ser ut til å være kun sitteplasser, ref. salkart, prisgrupper og oppgitt info. Mulig det blir noen som danser foran scenen men om du velger sitteplasser i ‘galleriet’ (eks. 209, mener det er opp fra gulvet) så slipper du uansett unna eventuelle stå-øvelser 😆

image.thumb.png.4609590eca4a89d61ad6c4221e96f0c7.png
 

image.thumb.png.715d03f871f41c2972bba018af945fc5.png

image.thumb.png.f645f92cdb09ffc1e7cd2a00591b1523.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...