Gå til innhold

Elden Ring får ikke flere utvidelser etter Shadow of the Erdtree


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elden Ring ble liggende gitt, med så få timer jeg har er ikke Open World + Plukke blomster noe jeg gidder. Jeg håper på 2 ting fra den kanten

1. Sekiro 2 (i mine øyne den beste da det også kuttet ut den evige rullingen, men D-S 3 skal ha at de ble et pr hakk bedre ang parrering)

2. Tilbake til Dark Souls 1 - 2 ang størelse på brett + omgivelser.

Elden ring er helt sikkert bra men etter å ha rotet meg bort for lenge for så å rote meg bort i et området med av-kappet store hender som drepte meg et pr ganger så ble det liggende ... en liten rage Quit der altså (mer pga det var teit en vanskelig)

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har selv spilt elden ring utallige timer. Men siste bossen har jeg aldri klart. Men tror jeg har nesten utforska vær krink og krok både over og under bakken. På tide og installe det igjen og fått tatt den siste bossen før dlc i alle fall :)
Lenke til kommentar

 

TazheI skrev (2 timer siden):

Helt enig med guybrush, en dlc er perfekt. Heller fokusere på å få gang på noe bedre. Kanskje mer dark souls lignende.

Jeg ber om enten Dark souls 4, Sekiro 2 eller Bloodborne 2, det gjør alle fans men vi tror ikke at det skjer. Men, de vet om det og hadde det vært meg som styrte Fromsoft så ville jeg lyttet til fansen, det hadde jo blitt en gedigen kassasuksess og garantert GOTY, og det vet se sikker også 😕 
Men kanskje de har nok penger og gjør sin egen greie, det er nok slik det er :) .... Det blir nok bra det neste de kommer med uansett. Det er Fromsoft, det kan ikke gå galt..

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

 

TazheI skrev (2 timer siden):

Helt enig med guybrush, en dlc er perfekt. Heller fokusere på å få gang på noe bedre. Kanskje mer dark souls lignende.

Jeg ber om enten Dark souls 4, Sekiro 2 eller Bloodborne 2, det gjør alle fans men vi tror ikke at det skjer. Men, de vet om det og hadde det vært meg som styrte Fromsoft så ville jeg lyttet til fansen, det hadde jo blitt en gedigen kassasuksess og garantert GOTY, og det vet se sikker også 😕 
Men kanskje de har nok penger og gjør sin egen greie, det er nok slik det er :) .... Det blir nok bra det neste de kommer med uansett. Det er Fromsoft, det kan ikke gå galt..

Problemet er faktisk at de tjener mer på enklere spill som treffer flere folk. De har fått så mange casuals til å spille elden ring. Litt som med diablo mobilspillet, fansen hata det, men de tjente jo mer på det en noen diablo spill. Men håper virkelig at de ser verdien i å beholde blodharde fans som oss. Jåper pgså på datks souls, litt mindre fan av samorai og goth spillene for min del.
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev:
Har selv spilt elden ring utallige timer. Men siste bossen har jeg aldri klart. Men tror jeg har nesten utforska vær krink og krok både over og under bakken. På tide og installe det igjen og fått tatt den siste bossen før dlc i alle fall :)
Tips: holy protection hjelper mot alt den bossen gjør. Og black blade og black flame spells er det beste for dmg. Elsker spillet. Eneste jeg noen gang har tatt platinum trofe i. Husk att du må ta å kverke Mogh for dlc.
Lenke til kommentar
Uten tvil tidenes beste spill og jeg er helt enig med Elon Musk i at spillet er noe av den vakreste kunsten mennesker noen gang har laget. Har utforsket alt i hele spillet og har platinum. Magisk fra ende til annen. Blir helt konge med DLCen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (18 timer siden):

Har selv spilt elden ring utallige timer. Men siste bossen har jeg aldri klart. Men tror jeg har nesten utforska vær krink og krok både over og under bakken. På tide og installe det igjen og fått tatt den siste bossen før dlc i alle fall :)

Du klarer siste bosssen om du vil, og om du ikke klarer den solo så husk at det går an å få hjelp :) 

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Walkyrje skrev (18 timer siden):

Har selv spilt elden ring utallige timer. Men siste bossen har jeg aldri klart. Men tror jeg har nesten utforska vær krink og krok både over og under bakken. På tide og installe det igjen og fått tatt den siste bossen før dlc i alle fall :)

Du klarer siste bosssen om du vil, og om du ikke klarer den solo så husk at det går an å få hjelp :) 

Jo vet det. Men så sta som jeg er skal jeg klare den alene og med hjelp av min bedre halvdel. Men ser jo så klart nå at jeg spilte det på xsx før og nå sitter jeg bare med ps5 og pc. Så må jo surre meg dit igjen. Sukk ja ja får vente på en dag med regn og dritt vær :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Baljepiraten skrev (8 timer siden):

Uten tvil tidenes beste spill

Om det troner aller øverst kan vel diskuteres men det er definitivt en kandidat. Det dog ER er numero uno på er kvalitet fordelt på størrelse (kom ikke på noe ord for det nå), jeg kan ikke huske å sett noe i nærheten på akkurat dette. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...