Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Satanistiske menn ( Holde seg langt unna )


Gjest 96cd6...e37

Anbefalte innlegg

Gjest 96cd6...e37

Jeg vet om et slikt menneske, det er så grusomt å tenke på hvordan ondhet inni den personen med det perfekte ansiktet er. Fasade med smil og ikke måte på hvor hjelpsom, elegant og hjelpsom, og gentleman. Men så dukket det opp stykkvis av ditt sanne indre liv frem. 

En kjenner ikke dem. Dem er farlige og en blir skremt og lurer på hva som kunne skjedd om en hadde kjent vedkommende lenger. Dette er grunnen til mange mord og vold i forhold. Men først må dem lokke deg inni garnet sitt. 

Har kommet ut av dette med store ettervirkninger. Er helt grufullt hva en har vært bort i og hva som kunne blitt utfallet. Jeg kjenner ikke vedkommende for han var en skjult skapning for meg. Men glimtvis såg jeg litt av hva som bor i han. Som gav meg så store frysninger at jeg trodde hjertet skulle stoppe av skrekk. 

Anonymous poster hash: 96cd6...e37

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tittelen beskriver menn som er satanister. En av grunnpilarene i satanismen er at man skal gjensidig respekt for andre uten at noen guddom skal bestemme retningslinjene for dette, ikke minst fordi guddommens retningslinjer i mange tilfeller ikke innebærer gjensidig respekt for alle mennesker.

Selve innlegget beskriver noen som i hvert fall har sosiopatiske eller psykopatiske trekk, og som ikke lever etter satanismen.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 96cd6...e37 skrev (22 timer siden):

Jeg vet om et slikt menneske, det er så grusomt å tenke på hvordan ondhet inni den personen med det perfekte ansiktet er. Fasade med smil og ikke måte på hvor hjelpsom, elegant og hjelpsom, og gentleman. Men så dukket det opp stykkvis av ditt sanne indre liv frem. 

En kjenner ikke dem. Dem er farlige og en blir skremt og lurer på hva som kunne skjedd om en hadde kjent vedkommende lenger. Dette er grunnen til mange mord og vold i forhold. Men først må dem lokke deg inni garnet sitt. 

Har kommet ut av dette med store ettervirkninger. Er helt grufullt hva en har vært bort i og hva som kunne blitt utfallet. Jeg kjenner ikke vedkommende for han var en skjult skapning for meg. Men glimtvis såg jeg litt av hva som bor i han. Som gav meg så store frysninger at jeg trodde hjertet skulle stoppe av skrekk. 

Det er ingen grunn til å stemple en hel gruppe med mennesker som helt like som det ene mennesket du hadde en dårlig erfaring med, det er bare fordomsfullt av deg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...