Gå til innhold

Møte på teams - mulig å invitere for så å utestenge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Om du og den som kalte inn til Teams-møtet ikke er i samme organisasjon så blir du plassert i en såkalt lobbyen når du kobler deg opp til møtet. Da er det opp til dem som er i møtet om de vil slippe deg til eller ikke. 

Om lobby-funksjonen i Teams.

Det er mulig å blokkere brukere i Teams men dette vil ikke påvirke møter såvidt jeg kjenner til, kun om man kan ha dialog direkte med hverandre.

Lenke til kommentar
Hedonism skrev (53 minutter siden):

 

Om du og den som kalte inn til Teams-møtet ikke er i samme organisasjon så blir du plassert i en såkalt lobbyen når du kobler deg opp til møtet. Da er det opp til dem som er i møtet om de vil slippe deg til eller ikke. 

Om lobby-funksjonen i Teams.

Det er mulig å blokkere brukere i Teams men dette vil ikke påvirke møter såvidt jeg kjenner til, kun om man kan ha dialog direkte med hverandre.

Takk for svar, men vet du da om de andre deltakerne kan slippe meg inn i lobbyen, eller er det bare administrator som kan?

Lenke til kommentar
Vinterro skrev (7 minutter siden):

Takk for svar, men vet du da om de andre deltakerne kan slippe meg inn i lobbyen, eller er det bare administrator som kan?

Default innstilling i Teams er at alle som er sluppet inn i møtet kan slippe inn nye deltakere, men dette kan endres av den som kaller inn til møtet hvem som har lov til å slippe inn deltakere eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...