Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stellar blade her også, koste meg med demoen !

lovende etter et veldig skuffende last of the ronin release.

ganske sikker på at Black Myth: Wukong som blir GOTY 2024

så sant det ikke blir en buggete release

Endret av Hefryde
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Stellar Blade lett! Har gledet meg til dette lenege nå og demoen beviste jeg har god smak. Er alt for få slike spill for tiden, og SHadows of the Damned og Chainsaw Lillipop remkaes er fine i seg selv, men vil ha noe nytt i den PS3690 æraen, og her er Stellar Blade. 

Sand Lands ser jo noe artig ut, om ikke noe annet. En liten hyllest til en legende.

Så KANSKJE  Madison VR endelig kommer i April. De sikter nå på 90hz og vil ha den beste VR opplevelsen mulig.

 

Synes dere burd nevne VR litt mer, egentlig.

 

Ellers: STELLAR BLADE!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser også frem til Manor Lords da det også kan injiseres med VR. Men har så langt ikke hatt så stor lykke med strategi i Unreal injectoren. Har vært problemer der med grafikk som kun vises i et øye og unøyaktig musepeker i de få strategispillene som finnes.

Lenke til kommentar
mrBytemare skrev (14 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (17 timer siden):

Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot?

Ja faktisk... Black Myth: Wukong ;)

Vel, med all hysteriet fra woke snowflakes rundt Stellar Blade sin lekre karakter som eksploderer rundt forbi nå etter demo release så kanskje du har rett. Se hva IGN france skriver fks. 

 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
LabUni1337 skrev:
Guybrush 3pwood skrev (1 time siden):

Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot?

Jeg vedder på at fuktighetskrem og tørkerull kommer til å få en boost i salget fremover. 

Hvorfor det? Fordi spillkarakteren ikke ser ut som en mutert ork slik som i de fleste AAA spill for tiden? Hovedpersonen er faktisk basert på en scan av en sørkoreansk modell. Jeg syntes det er kult at det endelig kommer et spill helt uten mikrotransaksjoner, fra en utvikler som faktisk liker spill og setter spilleren og bra gameplay i fokus. Har spilt demoen og den var faktisk gøy. Jeg ser frem til dette spillet.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
LabUni1337 skrev:
Guybrush 3pwood skrev (1 time siden):

Stellar blade, alt annet er uinteressant. GOTY 2024, noen som vedder imot?

Jeg vedder på at fuktighetskrem og tørkerull kommer til å få en boost i salget fremover. 

For slikt har aldri vært vist på skjerm før. Og alle vet at gaming er den foretrukne aktiviteten å kombinere med onanering.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Entern said:

Jeg synes faktisk Stellar Blade var det minst interessante av disse spillene jeg 😅 Eiyuden, Europa og Manor Lords ser mye kulere ut 😍😍😍

Bra! Viser at April har mer å tilby. AAA spill er blitt alt for ensformig de siste årene og virker ikke som den trender snur, tvert i mot, så vi for nyte variasjonen som er nå. 
 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Jikap said:

"Stellar Blade

Plattform: Stellar Blade

Ute: 26. april"

Visste ikke at Stellar Blade hadde blitt sin egen plattform. xD

Folk we så gira de kan ikke se annet en Stellar Blade overalt. Er pure kjerlighet, dette! Tror jeg så meg selv i speilet og bare STELLAR BLADE! Tar helt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...