Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars (endret) Her er en brustråd fra Cassidy Tvillingene. Her skal man poste bilder av brus som man liker, enten det er favorittbrusen eller annen brus man liker. Vi begynner.🥤🥤 Urge er favorittbrusen vår.🥰🥰 Endret 23. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Favorittbrusen min er Perlende blåbær fra Røros Bryggeri 😋🤩🐶🥰🥳 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Favorittbrusen min er Perlende blåbær fra Røros Bryggeri 😋🤩🐶🥰🥳 Den har ikke Cassidy Tvillingene smakt.😊😊 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Den har ikke Cassidy Tvillingene smakt.😊😊 Den anbefaler jeg alle som liker blåbær å smake. Den er ikke veldig søt, sånn passe, men har god blåbærsmak 🤩 Men den er litt dyr... Og de har den på noen meny butikker, ikke alle. De har også Perlende Tyttebær som også er veldig god 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Den anbefaler jeg alle som liker blåbær å smake. Den er ikke veldig søt, sånn passe, men har god blåbærsmak 🤩 Men den er litt dyr... Og de har den på noen meny butikker, ikke alle. De har også Perlende Tyttebær som også er veldig god 😋 Cassidy Tvillingene synes at de høres veldig gode ut begge to, vi må prøve de en gang.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at de høres veldig gode ut begge to, vi må prøve de en gang.🥰🥰 Bare ikke bli skuffet over at de ikke er sånn søte sukkerkliss som de fleste bruser er 😜💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Bare ikke bli skuffet over at de ikke er sånn søte sukkerkliss som de fleste bruser er 😜💚💚🐶🥰 Men Cassidy Tvillingene skal smake de, så får vi se om vi liker de.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg har litt dilla på den norske klassikeren for tida: 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg har litt dilla på den norske klassikeren for tida: Cassidy Tvillingene drikker mye solo i påsken.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Drakk cola store flaske COLA ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): Drakk cola store flaske COLA ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har Cola som vår favorittbrus nummer 2 rett etter Urge som er vå favoritt 1. Cola slår aldri feil.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Cassidy Tvillingene har Cola som vår favorittbrus nummer 2 rett etter Urge som er vå favoritt 1. Cola slår aldri feil.♥️♥️ Tømt en stor cola i dag å ❤️❤️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (4 timer siden): Tømt en stor cola i dag å ❤️❤️♥️♥️ Cassidy Tvillingene har også tømt i oss både Cola og Urge i dag.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Rapporter Del Skrevet 10. april Jeg prøver å holde meg til brus kun fredag-søndag, men jeg begynner som regel allerede så snart fredag har begynt (rett etter midnatt torsdag) og tømmer som regel den sist åpnede flasken selv om det har blitt mandag 😅 Villa er en av favorittene mine. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (9 minutter siden): Jeg prøver å holde meg til brus kun fredag-søndag, men jeg begynner som regel allerede så snart fredag har begynt (rett etter midnatt torsdag) og tømmer som regel den sist åpnede flasken selv om det har blitt mandag 😅 Villa er en av favorittene mine. Cassidy Tvillingene synes at Villa er skikkelig god.🥰🥰😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Dette er en av mine favoritter, ikke så søt, men veldig godt. Jeg drikker nesten ikke brus fordi det er så søtt og jeg føler jeg får ekkelt sukkerbelegg i hele munnen og spiserøret av det. Men denne er perfekt 😁😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Dette er en av mine favoritter, ikke så søt, men veldig godt. Jeg drikker nesten ikke brus fordi det er så søtt og jeg føler jeg får ekkelt sukkerbelegg i hele munnen og spiserøret av det. Men denne er perfekt 😁😋 Cassidy Tvillingene synes at den ser god ut vi.🍋🍋🥤🥤😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den ser god ut vi.🍋🍋🥤🥤😋😋🥰🥰 Anbefaler dere å prøve, jeg liker alle de sparkling-drikkene fra Kolonihagen, siden de ikke er så altfor søte 😊👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Anbefaler dere å prøve, jeg liker alle de sparkling-drikkene fra Kolonihagen, siden de ikke er så altfor søte 😊👍 Cassidy Tvillingene pleier å like brus og leskedrikker med sitronsmak.🍋🍋🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å like brus og leskedrikker med sitronsmak.🍋🍋🥤🥤😋😋 Helt enig, jeg er også glad i det og andre sure sitron-ting 😋🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå