Gå til innhold

Cassidy Tvillingene sin Brustråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene elsker lemonade, ikke den lemonaden som vi kjøper på butikken. Men den som vi lager selv.🍋🍋😋😋

Ja jeg liker også å lage lemonade selv, da kan den bli supersur 😖🤣🤣🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene pleier å bruke både sitroner og lime i lemonaden som vi lager.🍋🍋🟡🟡🟢🟢😋😋

Jeg blir innimellom litt kvalm av for mye lime, men er veldig glad i sitron 😁

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at sitron og lime utfyller hverandre og gir en fin konsistens på smaken av lemonaden.😊😊

Jeg har en diagnose med feil på lukkeklaffen mellom magesekk og spiserør som gjør at jeg ofte blir kvalm av endel mat og smaker, og noen ganger kaster opp også. Så for å unngå det holder jeg meg unna eller reduserer inntak av det som trigger kvalmen. Stort sett går det bra med meg da og jeg er ikke mye plaget av det så lenge jeg passer litt på å ikke dytte i meg for mye. Men kvalme er så deprimerende ødeleggende på det meste syns jeg 😣😉🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Jeg har en diagnose med feil på lukkeklaffen mellom magesekk og spiserør som gjør at jeg ofte blir kvalm av endel mat og smaker, og noen ganger kaster opp også. Så for å unngå det holder jeg meg unna eller reduserer inntak av det som trigger kvalmen. Stort sett går det bra med meg da og jeg er ikke mye plaget av det så lenge jeg passer litt på å ikke dytte i meg for mye. Men kvalme er så deprimerende ødeleggende på det meste syns jeg 😣😉🐶🥰

Cassidy Tvillingene har det sånn med lutefisk, for det er den eneste maten vi verken tåler lukten eller smaken av.😉😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at den ser god ut.😋😋🥤🥤

Den er veldig god syns jeg, men ikke så altfor søt da 😁 Sånn er det med omtrent all brusen jeg drikker, dere vet jo at jeg ikke er så altfor glad i sukkerkliss-brus 😜

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Den er veldig god syns jeg, men ikke så altfor søt da 😁 Sånn er det med omtrent all brusen jeg drikker, dere vet jo at jeg ikke er så altfor glad i sukkerkliss-brus 😜

Det vet Cassidy Tvillingene.🤣🤣 Vi som elsker sukkerklissbrus, vi synes også at den der ser god ut.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden):

Det vet Cassidy Tvillingene.🤣🤣 Vi som elsker sukkerklissbrus, vi synes også at den der ser god ut.🥰🥰

I am back :tease: drakk 50% cola i sted futten hadde gått ut noe grasslette da

ring ring bel 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...