Gå til innhold

Cassidy Tvillingene sin Brustråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Den har ikke Cassidy Tvillingene smakt.😊😊

Den anbefaler jeg alle som liker blåbær å smake. Den er ikke veldig søt, sånn passe, men har god blåbærsmak 🤩 Men den er litt dyr... Og de har den på noen meny butikker, ikke alle. De har også Perlende Tyttebær som også er veldig god 😋

image.png.75fef6ef1d99ef7f35093bbd77fdbc73.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Den anbefaler jeg alle som liker blåbær å smake. Den er ikke veldig søt, sånn passe, men har god blåbærsmak 🤩 Men den er litt dyr... Og de har den på noen meny butikker, ikke alle. De har også Perlende Tyttebær som også er veldig god 😋

image.png.75fef6ef1d99ef7f35093bbd77fdbc73.png

Cassidy Tvillingene synes at de høres veldig gode ut begge to, vi må prøve de en gang.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at de høres veldig gode ut begge to, vi må prøve de en gang.🥰🥰

Bare ikke bli skuffet over at de ikke er sånn søte sukkerkliss som de fleste bruser er 😜💚💚🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden):

Cassidy Tvillingene har Cola som vår favorittbrus nummer 2 rett etter Urge som er vå favoritt 1. Cola slår aldri feil.♥️♥️

Tømt en stor cola i dag å ❤️❤️♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å holde meg til brus kun fredag-søndag, men jeg begynner som regel allerede så snart fredag har begynt (rett etter midnatt torsdag) og tømmer som regel den sist åpnede flasken selv om det har blitt mandag 😅

Villa er en av favorittene mine.

Villa - 1,5l flaske | Meny.no

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Jeg prøver å holde meg til brus kun fredag-søndag, men jeg begynner som regel allerede så snart fredag har begynt (rett etter midnatt torsdag) og tømmer som regel den sist åpnede flasken selv om det har blitt mandag 😅

Villa er en av favorittene mine.

Villa - 1,5l flaske | Meny.no

Cassidy Tvillingene synes at Villa er skikkelig god.🥰🥰😋😋

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Dette er en av mine favoritter, ikke så søt, men veldig godt. Jeg drikker nesten ikke brus fordi det er så søtt og jeg føler jeg får ekkelt sukkerbelegg i hele munnen og spiserøret av det. Men denne er perfekt 😁😋

image.png.33d80c302e4ea95097b046d4384b1606.png

Cassidy Tvillingene synes at den ser god ut vi.🍋🍋🥤🥤😋😋🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at den ser god ut vi.🍋🍋🥤🥤😋😋🥰🥰

Anbefaler dere å prøve, jeg liker alle de sparkling-drikkene fra Kolonihagen, siden de ikke er så altfor søte 😊👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...