Tussi Skrevet 15. november Forfatter Skrevet 15. november Maskinfører skrev (9 timer siden): Har du bilde av hele fjeset ? 😀 Skal ta 2
Sovna Skrevet 15. november Skrevet 15. november En real katt.. Bånd/kjetting anbefales. Evt rustning hos eier. 4
Maskinfører Skrevet 15. november Skrevet 15. november (endret) Tussi skrev (1 time siden): Skal ta Ja 😀 må jo få se hele ansikte til pus ikke bare sideprofil ❤️😻 Endret 15. november av Maskinfører 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Skrevet 15. november Maskinfører skrev (3 timer siden): Pus stjelte Pizza vakke snill han eier,n ❤️😻 😻😻😻😻 2
Maskinfører Skrevet 15. november Skrevet 15. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): 😻😻😻😻 😻😻😻😻 2
Maskinfører Skrevet 22. november Skrevet 22. november Maskinfører skrev (På 11.11.2025 den 15.31): Skal hun også hete Tussi @Tussi ? 😀 Får vi snart se hele fjeset hennes ? 😀😻😻❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 27. november Skrevet 27. november MR SPEED skrev (2 timer siden): Sikkert snart @Maskinfører 😀 Ja 😀 1
Tussi Skrevet i går, 13:10 Forfatter Skrevet i går, 13:10 Jeg har helt glemt Barta.... 😁 hun har fått nytt hjem,.og det har også rammene Rolf og Rune. De blir hentet nå hvert øyeblikk.... fine guttene mine.. 2
Maskinfører Skrevet i går, 13:42 Skrevet i går, 13:42 Tussi skrev (31 minutter siden): Jeg har helt glemt Barta.... 😁 hun har fått nytt hjem,.og det har også rammene Rolf og Rune. De blir hentet nå hvert øyeblikk.... fine guttene mine.. Så fint 😀 har du ingen puser nå da ? ☹️ 2
Tussi Skrevet i går, 13:44 Forfatter Skrevet i går, 13:44 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Så fint 😀 har du ingen puser nå da ? ☹️ Nei, kanskje over jul, hvis ikke det er behov før, vi får se.... 2
Maskinfører Skrevet i går, 13:45 Skrevet i går, 13:45 Tussi skrev (1 minutt siden): Nei, kanskje over jul, hvis ikke det er behov før, vi får se.... Så trist da en puseløs jul ? ☹️ 2
Tussi Skrevet i går, 13:52 Forfatter Skrevet i går, 13:52 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Så trist da en puseløs jul ? ☹️ Jeg skal reise 3 ganger de neste ukene frem til 27 desember, så da har de det bedre på senteret. Men dersom noen trenger det kommer de til meg 😁 1
Tussi Skrevet 52 minutter siden Forfatter Skrevet 52 minutter siden Her er Doffen, vår kastrerte hannkatt blitt mamma
Mannen med ljåen Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Så søtt at jeg nesten må ta insulin 😻😻😻 1
Tussi Skrevet 37 minutter siden Forfatter Skrevet 37 minutter siden Mannen med ljåen skrev (7 minutter siden): Så søtt at jeg nesten må ta insulin 😻😻😻 Ja, det er utrolig søtt ❤️ den pingla er så snill 😻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå