Maskinfører Skrevet torsdag kl 15:56 Skrevet torsdag kl 15:56 @Tussi er heldig som har kattepuser 😻😻😻😻 2
Woff Skrevet torsdag kl 16:00 Skrevet torsdag kl 16:00 (endret) Det var et ønske ( @Karltorbj )om bilde av min (vår) nye pus her: den heter Elise Iris og det skal altså være en jentepus. Den er hele to måner gammel og er altså en 'erstatning' for vår elstepus som nå har vært borte nesten tre uker, sikkert stengt inne i en garasje eller lignende i forbindelse med ferie.. Den er etterlyst over hele nabolaget og ønskes hjem snarest, men vi har mistet håpet i denne varmen.. 😢 Endret torsdag kl 16:15 av Woff 7
Karltorbj Skrevet torsdag kl 16:15 Skrevet torsdag kl 16:15 (endret) Woff skrev (15 minutter siden): Det var et ønske ( @Karltorbj )om bilde av min (vår) nye pus her: den heter Elise Iris og det skal altså være en jentepus. Den er hele to måner gammel og er altså en 'erstatning' for vår elstepus som nå har vært borte nesten tre uker, sikkert stengt inne i en garasje eller lignende i forbindelse med ferie.. Hun er nydelig hun. Takk for bilde. Endret torsdag kl 16:16 av Karltorbj 4
Woff Skrevet torsdag kl 16:17 Skrevet torsdag kl 16:17 Karltorbj skrev (Akkurat nå): Hun er nydelig hun. Jeg er HELT enig med deg! Nydelig liten kattunge (det er vel nesten alle!) 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 16:20 Skrevet torsdag kl 16:20 Woff skrev (19 minutter siden): Det var et ønske ( @Karltorbj )om bilde av min (vår) nye pus her: den heter Elise Iris og det skal altså være en jentepus. Den er hele to måner gammel og er altså en 'erstatning' for vår elstepus som nå har vært borte nesten tre uker, sikkert stengt inne i en garasje eller lignende i forbindelse med ferie.. Den er etterlyst over hele nabolaget og ønskes hjem snarest, men vi har mistet håpet i denne varmen.. 😢 Søt 😻😻 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:49 Skrevet torsdag kl 16:49 Woff skrev (47 minutter siden): Det var et ønske ( @Karltorbj )om bilde av min (vår) nye pus her: den heter Elise Iris og det skal altså være en jentepus. Den er hele to måner gammel og er altså en 'erstatning' for vår elstepus som nå har vært borte nesten tre uker, sikkert stengt inne i en garasje eller lignende i forbindelse med ferie.. Den er etterlyst over hele nabolaget og ønskes hjem snarest, men vi har mistet håpet i denne varmen.. 😢 Vi synes at dette er en nydelig søt kattepus.😻😻 2
Woff Skrevet torsdag kl 16:56 Skrevet torsdag kl 16:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi synes at dette er en nydelig søt kattepus.😻😻 Tusen takk til dere alle! Det er jo absolutt en fin trøst men vi håper jo at gamlepus kommer hjem da! 🥰😊 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:11 Skrevet torsdag kl 17:11 Woff skrev (15 minutter siden): Tusen takk til dere alle! Det er jo absolutt en fin trøst men vi håper jo at gamlepus kommer hjem da! 🥰😊 😻😻🥰🥰 2
Tussi Skrevet torsdag kl 17:47 Forfatter Skrevet torsdag kl 17:47 Woff skrev (1 time siden): Det var et ønske ( @Karltorbj )om bilde av min (vår) nye pus her: den heter Elise Iris og det skal altså være en jentepus. Den er hele to måner gammel og er altså en 'erstatning' for vår elstepus som nå har vært borte nesten tre uker, sikkert stengt inne i en garasje eller lignende i forbindelse med ferie.. Den er etterlyst over hele nabolaget og ønskes hjem snarest, men vi har mistet håpet i denne varmen.. 😢 Det var en nydelig jente 😻😻😻😻 håper pus kommer hjem igjen ❤️ 2
Woff Skrevet torsdag kl 17:48 Skrevet torsdag kl 17:48 Tussi skrev (Akkurat nå): håper pus kommer hjem igjen Takker! 🥰 Det håper vi på også! 😊 2
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:08 Skrevet torsdag kl 18:08 Søteste kattungene 🥰 @Woff håper eldstepusen deres kommer til rette igjen 🌹 3
Maskinfører Skrevet fredag kl 20:03 Skrevet fredag kl 20:03 Tussi skrev (24 minutter siden): Søt 😻😻 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:56 Skrevet fredag kl 23:56 Tussi skrev (4 timer siden): Vi synes at dette er nydelige søte pusekatter.😻😻 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tussi skrev (På 22.7.2025 den 22.27): @Maskinfører dette er til deg 20250722_222623.mp4 Så søte er morsomt og se på pusunger leke 😻😻❤️❤️ 2
Tussi Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (17 minutter siden): Så søte er morsomt og se på pusunger leke 😻😻❤️❤️ Ja. Ikveld har vi lekt mye, og den.mest brune har klatret på beina mine 2
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (20 minutter siden): Ja. Ikveld har vi lekt mye, og den.mest brune har klatret på beina mine Det er koselig og høre fine puser 😻😻❤️❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå