Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Tussi skrev (41 minutter siden): Jeg har av en eller annen grunn fått navnet snikpellik på hjernen, husker det fra politikk-delen av forumet, men det er altså Gandalf som er den ene pusen. Han er en liten sutrekopp som dere hører, han åpnet øyene sent, og vi lurer på om han er litt treig. Katten da... Tussi er blitt en kosepus, det er veldig gøy, jeg håper hun blir en fangkatt. De er 3 uker og 2 dager, så de utvikler seg fort, men det er enda vanskelig med gode bilder da de ligger mye på teppe... 20240420_232144.mp4 Så søte og koselige 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (2 minutter siden): Så søte og koselige 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻 Hadde vært koselig om @Maskinfører hadde lyst på en 😆 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Tussi skrev (2 minutter siden): Hadde vært koselig om @Maskinfører hadde lyst på en 😆 Ja det hadde vært fantastisk 😻❤️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Tussi skrev (3 minutter siden): Hadde vært koselig om @Maskinfører hadde lyst på en 😆 Jeg skal mase på han til han kjører ned og henter to, eller tre 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg skal mase på han til han kjører ned og henter to, eller tre Han må ikke vente for lenge, folk har allerede spurt oss om kattunger 😆 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april (endret) Tussi skrev (2 minutter siden): Han må ikke vente for lenge, folk har allerede spurt oss om kattunger 😆 Jeg har allerede maset på at han skal ta pusemor og MINST 1 kattunge, så får han en ny kattefamilie 😁😻😻😻🐶🥰👍 Hører du det @Maskinfører???! 🤪🤪🤪😻😻😻😻🐶🥰 Endret 20. april av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 20. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg har allerede maset på at han skal ta pusemor og MINST 1 kattunge, så får han en ny kattefamilie 😁😻😻😻🐶🥰👍 Ja, det hadde vært kjempe ❤ puser får det fint hos han... tussi skal sove nå, god natt 🥰😁 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Tussi skrev (Akkurat nå): Ja, det hadde vært kjempe ❤ puser får det fint hos han... tussi skal sove nå, god natt 🥰😁 God natta gode Tussi, håper du får sove godt og drømme no' flott, og får en strålende fin dag i morgen 🍀☘️😃😻😻😻😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Tussi skrev (5 minutter siden): Ja, det hadde vært kjempe ❤ puser får det fint hos han... tussi skal sove nå, god natt 🥰😁 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt @Tussi😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Tussi skrev (13 minutter siden): Ja, det hadde vært kjempe ❤ puser får det fint hos han... tussi skal sove nå, god natt 🥰😁 Da håper jeg både du og de hårete små får sove godt 😊😻😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 21. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april N-4K0 skrev (10 timer siden): Så fine småpusene er 🥰 Tusen takk 😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. april Rapporter Del Skrevet 21. april Tussi skrev (17 timer siden): Hadde vært koselig om @Maskinfører hadde lyst på en 😆 Ja hadde vært koselig med det 😻 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april (endret) Nå har pusene begynt å oppdage baby-doen, foreløpig bare for å ligge der og av og til prøve å se om sanden smaker godt 😆 Håper de snart begynner å skjønne hva de skal bruke den til. Her en Gandalf, han virker som den største og smarteste hittil,.ham wr også begynt å pipe når jeg er i nærheten og løper mot meg når jeg er inne på badet, det tyder på at jeg har fått han godt sosialisert til nå. De er 3 1/2 ule, og det viktigste sosialiseringsvinduet er 3-7 uker, det er da de venner seg til folk og evt dyr best mulig,.Men den mora der kommer ikke til å godta noen andre dyr nei 😅 Endret 22. april av Tussi 5 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Og når vi snakker om sola, den ene pusen har vært på do i doen sin 😆 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Tussi skrev (10 minutter siden): Og når vi snakker om sola, den ene pusen har vært på do i doen sin 😆 Dette er supert, for når alle er renslige skal de få lov å slippe ut fra badet, og hoppe i sofaen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Tussi skrev (3 timer siden): Nå har pusene begynt å oppdage baby-doen, foreløpig bare for å ligge der og av og til prøve å se om sanden smaker godt 😆 Håper de snart begynner å skjønne hva de skal bruke den til. Her en Gandalf, han virker som den største og smarteste hittil,.ham wr også begynt å pipe når jeg er i nærheten og løper mot meg når jeg er inne på badet, det tyder på at jeg har fått han godt sosialisert til nå. De er 3 1/2 ule, og det viktigste sosialiseringsvinduet er 3-7 uker, det er da de venner seg til folk og evt dyr best mulig,.Men den mora der kommer ikke til å godta noen andre dyr nei 😅 Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig liten pus.😻😻 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig liten pus.😻😻 Gandalf er skjønn ❤ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Tussi skrev (1 minutt siden): Gandalf er skjønn ❤ Ja Cassidy Tvillingene synes at han er helt nydelig.😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Rapporter Del Skrevet 22. april Så søt han er 😻😃 Lykke til med å få de stuerene 🍀☘️😻😻😻😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå