Gå til innhold

Sanntids-blottere?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg sikter til alle dere som bare MÅ vise oppsettet på PC'en deres? Er dette et liksom en sexuell nytelse for dere? Er det i bunn og grunn svaret på at det bor en aldri så liten exhibisjonist i deg? Er det utrykk for en stille fortvilese over at andre ting gjerne ikke er dimensjonert for offentlig skryting? Hva er drivkreftene bak en slik "signatur" ? Hva er det? Svar meg nå på et skikkelig vis! Ikke begynn et voldsomt personangrep bare fordi en føler seg berørt av mitt spørsmål! Svar konstruktivt og ikke vis at du fremdeles har de siste rester av barnslighet i deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva som er ditt problem, du har kanskje ikke så bra maskin at du kan skryte av den. Personelig synes jeg det er litt gøy å se oppsettet til andre, er nemelig hardware fan.

Eneste betenklige er hvis folk skriver specs. de ikke har bare for å skryte på seg. Men vi er da ærlige er vi ikke?

Lenke til kommentar

Vel, siden dette er et hardware-relatert forum, og folk stiller en del hardware-relaterte spørsmål, er det litt teit å liste opp hardware'n sin hele tida...?

Tror ikke jeg har noen problemer med størrelsen på kjønnsorganet mitt, egentlig... Så hardware-i-profil er for midt vedkommende kun opplysning.

Kunne godt lista opp Pentium100-boksen min også, gammel som den er, men hadde ikke plass...

 

Håper dette er saklig nok for deg.

Lenke til kommentar

Hvis du har et problem med din bil, og du ringer inn å forteller hva som feiler din bil, du lurer på hva som er galt...hva er det den du ringer spør om da??

Hva slags bil HAR DU!!!!!!!!!!!!!! Samme tilfelle gjelder her, har du et problem så legge til den informasjonen som trengs, slik at de peronene som hjelper deg skal slippe å spørre etter dette. Nå er det sikkert noen som gjør det uten at de spør om hjelp.. men hvis det plager deg sånn kanskje du bør finne deg et annet forum?!

Lenke til kommentar

Et skudd i blinde kanskje, men jeg vil anta det er for at folk lettere skal kunne svare på ulike spørsmål, evt problemer, vedkommende måtte ha med systemet sitt. Så istedet for å måtte ramse opp hele system-specen hver gang, legges den inn i sig'en.

 

Det er selvsagt andre måter å løse dette på, f.eks. å kun ramse opp de komponentene som er aktuelle for de enkelte spørsmålene i selve meldingen, men det får nesten bli opp til hver enkelt.

 

Selv tar jeg iallfall ikke stor skade av å se hva andre sitter på av hardware :smile:

Lenke til kommentar

Det er nok flere grunner til å ha maskinvaren i signaturen.

 

For det første er det ofte greit og nødvendigt å se hva hardware en bruker har når han/hun har hardware problemer.

 

For det andre er det en ganske stor skryte faktor for noen. Spesielt om man har ett fett oppsettø.

 

Persolig ser jeg ikke problemet med at folk "skryter" av det de har. Det som er mest irriterende er hvordan de skriver det eller hele signaturen. Signaturen bør ikke være stor eller for dominerende. 5-6 lingjer er maks. Signaturen bør heller ikke skrives med rødt. En svakere farge en svart hadde vært greit, lys grå ?

Lenke til kommentar

Helt enig med de som sier att de av og til kan være hensiktsmessig med og ha sitt oppsett som signatur så sleppe man og skrive sitt oppsett hele tiden når det kommet til hardwarerelaterte spørsmål :smile:

 

men men nå fikk jeg lyst og kverulere litt, slik att jeg blir opphisset, så nå kommer min signatur på pur F

 

_________________

MSI Turbo II

AMD XP1500+

256 MB Sdram

Samsung 40 Giga

Windows 2000 Pro

SyncMaster 950p "19

Samsung DVD/CD/RW

Meget godt og stabilt system :smile:

___________________________________

 

 

Ohhh ja helga, ich komme ich komme :grin:

 

ohhh das waren godt hilsen TurboArnold :cool:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-10 15:30 ]

Lenke til kommentar

Er nå dette noe å mase om da. Det jo bare noen få dager siden vi hadde forrige runde med dette.

 

Da jeg selv skulle bygge opp mine maskiner, hadde jeg god nytte av å se hva andre hadde brukt, og sig'ene kan jo gi grunnlag for nyttige spørsmål om utstyrsproblemer osv til andre som har samme komponenter

 

Sig'ene skader da ingen, Og om noen har lyst til å skryte litt, so what? Det er ingen som tvinger deg til lese dem.

Lenke til kommentar

Er vel ikke snakk om å skryte egentlig..

Er ofte det er har vært inlegg med spørsmål om hva slags pc'er medlemene satt på..

De viste stor respons på de postene.

Det var også no som ble kalt en søppel post. Nå får man ihvertfall sett hva slags maskiner folk sitter på og trenger ikke å spørre om det.

 

Syns det er artig jeg å se hva andre har valgt av komponenter.. Ser jeg en med en vare jeg har vært interesert i eller lignende kan jeg bare spørre, istedet for å lage en helt ny post om det.

 

Så her får dere min maskin delvis bare på PUR F denne oxo :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-10 19:55, DrErling skrev:

Gisle!!!!!


Du har no bestandig vore sånn ei slørva! Er du ferdig med kandis oppgaven til kri-kri?


:smile:





 

Hei, gamle ørn! Du er her ennå? Det er bra! Nei, jeg sliter ennå med noen oppgaver til PLS'en og beregningene over hvor mange oppgaver/prosesser som skal nyttes. Har 128 i/o å gå på, så det skulle gå med den utvalgte PLS'en. Men det går en stund til det sitter.

Ja eg må sparke noen i leggen sånn av og til. Aldri vont ment, liker bare å hisse opp folk! Se hvor de tar av som raketter .....! He he he ....! (Det er så morsomt å trykke der hvor skoen trykker, vet du ...)

Ellers ser jeg at noen selfølgelig missoppfatter poenget mitt og tror at det er penisen deres jeg mener. Men til dem kan jeg bare si: Les formuleringen en gang til:

***

Er det utrykk for en stille fortvilese over at andre ting gjerne ikke er dimensjonert for offentlig skryting?

***

Det kan være fars bil? Huset deres? Bankkontoen? Vekta di? Hvordan du ser ut? Hvor rask brenneren din er? Dere vet best selv...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...