Gå til innhold

Fastbrent bilde på iPhone


Anbefalte innlegg

Oppdaget fastbrent bilde på min iPhone 13. Trodde dette bare var noe som skjedde med TVer?

Det er ikke veldig synlig, så hvor lenge det egentlig har vært slik vet jeg ikke, men min telefon er 2 1/2år gammel nå.

Er dette egentlig vanlig?

Jeg er relativ lyssky, så skjermstyrken er oftest på minimum, samt jeg har sort modus der det er mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Abnorm skrev (9 minutter siden):

Oppdaget fastbrent bilde på min iPhone 13. Trodde dette bare var noe som skjedde med TVer?

Det er ikke veldig synlig, så hvor lenge det egentlig har vært slik vet jeg ikke, men min telefon er 2 1/2år gammel nå.

Er dette egentlig vanlig?

Jeg er relativ lyssky, så skjermstyrken er oftest på minimum, samt jeg har sort modus der det er mulig.

Det kan skje med alle skjermer. Jeg kjøpte en utstillingsmodell av en Androidtelefon for et år siden, den skulle være sjekket av kvalifisert personell og ble hevdet å være som ny. Da jeg slo den på, var det et fastbrent og tydelig bilde av mobilens logo på skjermen. Det ble retur.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
zanta skrev (På 25.3.2024 den 6:20 PM):

OLED med Always On er ingen god plan.

Har aldri hatt problemer med Always On på mine mobiler.
Har også en gammel oled TV med null problemer, men der er jeg litt obs på bruken og forsøker unngå statiske bilder over 30 minutter.

Lenke til kommentar
Trulss skrev (2 timer siden):

Har aldri hatt problemer med Always On på mine mobiler.
Har også en gammel oled TV med null problemer, men der er jeg litt obs på bruken og forsøker unngå statiske bilder over 30 minutter.

Der har du løsningen. Mobilen jeg kjøpte hadde nok stått i demomodus i ukevis.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...