Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Forfatter Skrevet 25. juni Vi innrømmer at vi gruer oss til tordenværet som er meldt i Bergen nå på lørdag.🌩️🌩️⛈️⛈️😱😱
MR SPEED Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi innrømmer at vi gruer oss til tordenværet som er meldt i Bergen nå på lørdag.🌩️🌩️⛈️⛈️😱😱 innrømmer CC det svaret ga AL Meg Spørte all fikk det svaret dere CC😀😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Forfatter Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (5 timer siden): innrømmer CC det svaret ga AL Meg Spørte all fikk det svaret dere CC😀😀 Vi så på Vestlandsrevyen på NRK1 i sted, og der meldte de torden og lyn på lørdagskvelden.
Sviskepott Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Innrømmer at jeg har fulgt med på lyn og torden-meldingene siden i går, men alt holdt seg over england og det er bra at det ikke fant oss. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Forfatter Skrevet 27. juni Vi innrømmer at vi er glade for at værmeldingen nå melder at lyn og torden ikke skulle være størst fare hos oss lengre.
MR SPEED Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni (endret) innrømmer sikkler etter JKP nå Endret 28. juni av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni Vi innrømmer at vi ikke liker lumre varme netter.🥵🥵
Sviskepott Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Jeg innrømmer at junis siste hjembestilling er unnagjort og jeg gleder meg til å motta kalde saker.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Vi innrømmer at vi må ta en skikkelig opprydning på loftet hjemme.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Forfatter Skrevet 29. juni Vi innrømmer at vi ser på Fotball VM nå i natt.⚽⚽
Sviskepott Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Jeg innrømmer at jeg er veldig lei av kjendiser som må vise seg og sin lykke, sin rikdom, sin kjæreste og alle vennene på nett, i aviser og blader hele tiden. Kan de ikke bare leve sine liv der de bor, være fornøyde med kritthvite juksetenner og rynkefrie hud og så slipper vi andre å se på alt i frem og tilbake-livet deres? Jeg er veldig lei JT og vennene nå asså. Endret 30. juni av Sviskepott
MR SPEED Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg innrømmer at jeg er veldig lei av kjendiser som må vise seg og sin lykke, sin rikdom, sin kjæreste og alle vennene på nett, i aviser og blader hele tiden. Kan de ikke bare leve sine liv der de bor, være fornøyde med kritthvite juksetenner og rynkefrie hud og så slipper vi andre å se på alt i frem og tilbake-livet deres? Jeg er veldig lei JT og vennene nå asså. innrømmer dritt i de da er ikke noe bry seg om da de duste miklene da @Sviskepott
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Vi innrømmer at vi er tørste nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Forfatter Skrevet 1. juli (endret) Vi innrømmer at det var godt med Sushi i dag.🍣🍣😋😋 Endret 1. juli av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Forfatter Skrevet 1. juli MR SPEED skrev (1 time siden): innrømmer HØRER PÅ ACDC NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå