Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni Vi innrømmer at vi vil ha snacks nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Jeg innrømmer at jeg har en del rot på kjøkkenet jeg burde rydde opp i.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Forfatter Skrevet 11. juni Vi innrømmer at vi spiser snop nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Forfatter Skrevet 12. juni Vi innrømmer at det stemmer 100%.
MR SPEED Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 timer siden): Vi innrømmer at det stemmer 100%. innrømmer er det selv 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Forfatter Skrevet 13. juni Vi innrømmer at vi er 100% snackssyke nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 13.6.2026 den 14.21): Vi innrømmer at vi er 100% snackssyke nå.😋😋 innrømmer spist 3 bokser av de her nye kjøpe i dag 2-3 i dag 3 bokser helga 3 bokser i dag kveld gode ja får kjøpt de på meny husk 3 boks gratis CC Endret 15. juni av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni Vi innrømmer at de der ser gode ut.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Vi innrømmer at vi ikke liker lumre sommernetter.🥵🥵 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni (endret) Vi innrømmer, at vi er fornøyde med 15-20 varmegrader om sommeren. Endret 23. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Sviskepott Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Innrømmer at jeg ikke kjøper kjøttdeg til noe som helst. Aldri. Ikke spaghetti, pasta, lasagne eller pizza heller. Like greit at jeg ikke har unger og familie, for jeg er ikke egentlig laget for å være en husmor på det viset... *sukk*
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni Vi innrømmer at vi koser oss med Fotball VM.⚽⚽🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå