Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Vi innrømmer, at vi er kaffetørste.☕☕😋😋
Sviskepott Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Jeg innrømmer at jeg er ordentlig trøtt for tiden og det har vart et stykke tid nå. Ønsker å få sove to døgn i strekk uten piller. Jeg har ikke sovepiller heller, så da blir det kun stykkevis og delt i varmen. Gleder meg til høsten. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli Forfatter Skrevet 2. juli Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg innrømmer at jeg er ordentlig trøtt for tiden og det har vart et stykke tid nå. Ønsker å få sove to døgn i strekk uten piller. Jeg har ikke sovepiller heller, så da blir det kun stykkevis og delt i varmen. Gleder meg til høsten. Vi håper at du snart får sove bedre.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Skrevet 3. juli Vi innrømmer at det var godt med Sushi nå.🍣🍣😋😋
Sviskepott Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Jeg laget en pose potetmos og hadde ei lita kyllingpølse oppe, litt erter, løk og smakstilsetning. Helt ok middag det. Veeeldig glad for at jeg ikke må lage til en hel familie, for det hadde vært kjedelig for oss alle sammen. 🤣 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Forfatter Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg laget en pose potetmos og hadde ei lita kyllingpølse oppe, litt erter, løk og smakstilsetning. Helt ok middag det. Veeeldig glad for at jeg ikke må lage til en hel familie, for det hadde vært kjedelig for oss alle sammen. 🤣 1
MR SPEED Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli (endret) innrømmer nå jeg brukte nå raid insektsspray på flua myeeeee den må sikkert dø nå snart da. Endret 4. juli av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Forfatter Skrevet 4. juli Vi innrømmer at det kanskje kan bli litt mye når det sprengpostes i 30-40 tråder her på Lekeplassen hver kveld.
N-4K0 Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Jeg innrømmer at jeg har vært plaget av en tidvis vond ankel siden i går, mulig det skyldes gamle og slitte joggesko. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjør som meg, post i de trådene dere er mest interesserte i og post i resten en gang iblant, jeg holder meg stort sett til maks 10 tråder
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Forfatter Skrevet 5. juli N-4K0 skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg har vært plaget av en tidvis vond ankel siden i går, mulig det skyldes gamle og slitte joggesko. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjør som meg, post i de trådene dere er mest interesserte i og post i resten en gang iblant, jeg holder meg stort sett til maks 10 tråder Vi har tenkt det, men så er det jo noen her på forumet, ikke deg, Men en som bare tagger oss heletiden, så da blir det vanskeligere og la være og poste.😉😉
MR SPEED Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli innrømmer er trøtt help løper etter til cola i kjøleskapet nå
MR SPEED Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Innrømmer dobbel poster tar fri lenge fra denne tråden null bilder nå tenk dere godt om er nå er lenge til dere ser meg vet ikke jeg blir vekk null forum forlater forumet jeg vet ikke må tenke på det TENK DERE 2 det 100% seriøst @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hadde
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Forfatter Skrevet 5. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): Innrømmer dobbel poster tar fri lenge fra denne tråden null bilder nå tenk dere godt om er nå er lenge til dere ser meg vet ikke jeg blir vekk null forum forlater forumet jeg vet ikke må tenke på det TENK DERE 2 det 100% seriøst @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hadde Vi må få lov og si ifra, når vi blir tagget i 15-20 tråder på en gang. For det kan være veldig irriterende.
MR SPEED Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 5.7.2026 den 13.57): Vi må få lov og si ifra, når vi blir tagget i 15-20 tråder på en gang. For det kan være veldig irriterende. ok ta rollig bare hvis dere på noen linker er mye kjøpt for 6500.kr på temu kommer kansje inn fredag ned på havna jo blir for fort sint
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Forfatter Skrevet 6. juli MR SPEED skrev (4 timer siden): ok ta rollig bare hvis dere på noen linker er mye kjøpt for 6500.kr på temu kommer kansje inn fredag ned på havna jo blir for fort sint OK, vi skjønner.
Sviskepott Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Når jeg en gang har tatt mitt siste sukk på jord og i denne eksistensen, så håper jeg at jeg blir mottatt av en syngende demis roussos i flagrende kaftaner og oppløftet stemning av gjensynsglede og allsang. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Forfatter Skrevet 7. juli Vi Innrømmer at vi Digger Demis Roussos.
MR SPEED Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 7.7.2026 den 1.07): OK, vi skjønner. innrømmer CC så fort bestilingen på 57 varer til riktig pris er 7605.kr jeg rører ikke var nesten jeg greide kansallere bestilllingen lover hvise 90% da er mye som dere 2 sier drit kult der da det sinne mitt er like bedrøvlig som kjøpe gal skapen min da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Forfatter Skrevet 8. juli Vi innrømmer at nå skal vi drikke cappuccino.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå