Sviskepott Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det hender at jeg vasker tøy grytidlig på morgenen og mener å få det ut på snor rett etter, men så dupper jeg av foran tv`n og glemmer det til noen (flere) timer senere. Snakk om å ha innbakt feriemodus altså. Knallgodt! 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Forfatter Skrevet 8. juli Vi innrømmer, at det var godt med kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 1
Sviskepott Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Jeg har tenkt litt på det og skal innrømme at om de tar seg til finalen, så får jeg sitte oppe og se på. Tror jeg... 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Forfatter Skrevet 8. juli Vi innrømmer at vi synes det var godt med vann nå.💧💧😋😋
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden innrømmer kjøpte 10 sushi 5 bet pr eske blir får alle sushi nå kommer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sorry røper ikke det nå neste lover svar nå tiden er inne da 🇸🇯🇸🇯🇸🇯🇸🇯 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Vi innrømmer at vi synes at 26 varmegrader vi har hatt her i Bergen i dag, er altfor varmt for oss.🥵🥵
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) innrømmer synes ikke det er har vært varmt jo litt 27 varmegrader😀☺️ her nå 23 varmegrader 😀 Endret 16 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Vi innrømmer at vi liker best dags temperaturer på 15-20 grader om sommeren, og natte temperaturer på 10 grader om sommeren.
MR SPEED Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden innrømmer de elvis imitator svenske er over bra tar pause fra ###############_☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå