Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

hei holder på med rekkverk flere plasser og blir litt usikker hva jeg skal velge noen tips ider?


Anbefalte innlegg

hei har i dag stående kledning på huset slik som på bilde under har også liggende kledning øverst på hustet. skal nå til meg rekkverk på 2 terraser og 2 trapper men er litt usikker 1 terrase skal jeg opp med opus glassrekkverk er planen men den andre terrasen er av betong og skal opp med trevirke som rekkverk her. trappene er også betong.

dama vil ha liggende spiler jeg er litt skeptisk, da huset har stående kledning og liggende kledning. jeg tenkte først fortsette med stående kledning men kan være greit med et avbrekk så kanskje vanlig liggende kledning men føler egentlig også at dette blir feil. synes spiler er fint men kanskje ikke på et 70 talls hus med stående kledning og liggende?

Stående kledning – alt du trenger å vite | ULTIMALT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rekkverk bestående av enten liggende eller stående spiler= Et helvete å male, og hvor mange rekkverk ser du som ikke er flasset. På min originale rekkverk på terrassen fra 70 tallet er det helt rekkverk bestående av ytterkledning. Easypeasy å male

Lenke til kommentar

Hvis man maler alle sider på et stykke treverk får det ikke puste. Da sprekker det opp. På rekkverk og slikt er det beste å ikke male eller behandle. Det holder fort 20-30 år uansett. Maling av slike småtterier tar utrolig med tid og er klissete. Har du vurdert PVC rekkverk? Helt vedlikeholdsfri. Ellers er det mange muligheter innen impregnert materiale, noen eksempler

Spoiler

DSC_0662.JPG?itok=n5gHKrxt&f=1&nofb=1&ip

rekkverk_terrasse1-1-1200x803.jpg&f=1&no

95286e31be778fb1657c21fe45722e1b.jpg&f=1

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...