Gå til innhold

Batteri bedre på eldre modell?


Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en iPhone 13 Pro Max for å erstatte min trofaste 11 Pro Max. 
 

Men det forundrer meg litt at min 3 år gamle 11 Pro Max har en god del bedre batteritid enn den nye 13 PM. 
Er dette å forvente? Er det 5G som tar så mye mer strøm? Vurderer faktisk å selge 13 PM igjen og bare beholde 11 PM et par år til. Ytelseforskjellen er ikke noe jeg legger merke til, og kameraet oppleves heller ikke mer enn marginalt bedre. Og så tung den er i forhold.

Noen som har lignende opplevelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sharpings skrev (58 minutter siden):

Har gått til innkjøp av en iPhone 13 Pro Max for å erstatte min trofaste 11 Pro Max. 
 

Men det forundrer meg litt at min 3 år gamle 11 Pro Max har en god del bedre batteritid enn den nye 13 PM. 
Er dette å forvente? Er det 5G som tar så mye mer strøm? Vurderer faktisk å selge 13 PM igjen og bare beholde 11 PM et par år til. Ytelseforskjellen er ikke noe jeg legger merke til, og kameraet oppleves heller ikke mer enn marginalt bedre. Og så tung den er i forhold.

Noen som har lignende opplevelse?

Hva er batteri status på den?
Har ikke hatt 11 pro Max , så kan ikke svare på den. 
Men 13 pro Max hadde suverent batteri, så lenge æ hadde den, Klarte gjerne 2 dager uten å lade.

 


 

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (45 minutter siden):

Var ikke noe av poenget med 5G at det skulle bruke mindre strøm enn 4G?

Stemmer nok, men det jeg har hørt er at med dagens 5G (NSA) så henger telefonen både på 4G og 5G samtidig. Når 5G (SA) kommer så blir det bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...