Gå til innhold

Helldivers 2-spillere får snart ta med kjemperoboter ut i kamp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gringorilla skrev (22 minutter siden):
bubba477 skrev (3 timer siden):

Skulle gjerne spilt men den ekstreme antijuks programvaren spillet bruker frister ikke.

Hva er det som gjør den ekstrem? Eller er det bare det at den fungerer, og du ønsker å jukse?

Kernel level anticheat. Du gir i praksis anti cheat full tilgang til din PC, og må stole på at utviklerene ikke bruker det til noe ondsinnet. En annen ting er at anticheat vil kjøre i bakgrunnen hele tiden, selv når du ikke spiller. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
bubba477 skrev:

Skulle gjerne spilt men den ekstreme antijuks programvaren spillet bruker frister ikke.

Hææææ?? Hvorfor bekymrer en anticheat programvare deg. Ikke går det utover ytelsen. Jeg spiller med et eldre skjermkort å har alt på normal og ligger over 100 I fps. Så det argumentet må du lengre ut på landet med. Tror du at det er uten grunn det er ett av de mest spilte spillene på steam? Ps: det er ikke PvP og kommer heller aldri har utviklerne sagt. Så eneste tenkelige grunn er at du vil cheate?
Lenke til kommentar
Han-solo12 skrev:
bubba477 skrev:

Skulle gjerne spilt men den ekstreme antijuks programvaren spillet bruker frister ikke.

Hææææ?? Hvorfor bekymrer en anticheat programvare deg. Ikke går det utover ytelsen. Jeg spiller med et eldre skjermkort å har alt på normal og ligger over 100 I fps. Så det argumentet må du lengre ut på landet med. Tror du at det er uten grunn det er ett av de mest spilte spillene på steam? Ps: det er ikke PvP og kommer heller aldri har utviklerne sagt. Så eneste tenkelige grunn er at du vil cheate?
Du tok deg ikke engang bryet med å lese de to korte kommentarene som kom etterpå? "Kernel level anticheat. Du gir i praksis anti cheat full tilgang til din PC, og må stole på at utviklerene ikke bruker det til noe ondsinnet. En annen ting er at anticheat vil kjøre i bakgrunnen hele tiden, selv når du ikke spiller."
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev:
Gringorilla skrev (22 minutter siden):
bubba477 skrev (3 timer siden):

Skulle gjerne spilt men den ekstreme antijuks programvaren spillet bruker frister ikke.

Hva er det som gjør den ekstrem? Eller er det bare det at den fungerer, og du ønsker å jukse?

Kernel level anticheat. Du gir i praksis anti cheat full tilgang til din PC, og må stole på at utviklerene ikke bruker det til noe ondsinnet. En annen ting er at anticheat vil kjøre i bakgrunnen hele tiden, selv når du ikke spiller. 

Jepp, kernel level anti cheat er noe skikkelig drit! Pcen min gikk til helvete etter at jeg installerte Valorant som har samme type anti cheat. Endte opp med å måtte reinstallere windows.. faen for noe drit.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det handler ikke om at folk skal jukse eller ei. Spill som bruker egne rootkits, bør man holde seg unna. De er i all hovedsak skadelig programvare/spyware og er en alvorlig sikkerhetstrussel. Selv om de ikke direkte gjør skade på din PC, vil de etterlate en type backdoor for skadelig programvare uten at du kan kontrollere det selv.

Hvis man ønsker å slette alt som har med Rootkit fra Helldivers 2, ville jeg anbefalt "Revo Uninstaller" da det sletter alle spor som ikke Steam ville slettet om du kun slettet det vanlig.

Endret av Soles
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev:
Folk er livredde for anticheat og kernel , men de sitter på TIKTOK 10 timer omdagen , eid av et kinesisk selskap som har overtatt telefonen dems . Verden er rar .
Vi bruker også Discord 🤣
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...