Gå til innhold

Neil Druckmann vet ikke om han orker å lage mange flere store spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel de amerikanske arbeids reglene som har skylda ingen ferie omtrent, jobbe helst 18 timer i døgnet, kun profitt som teller og aksjonærenes utbytte, ikke noe fritid er best så at han har holdt ut så lenge som han har gjort er et kunstykke!

Endret av Tåka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem liker ikke å bli trua på livet fordi dem har lagd en fantasi-historie? Med sånne "fans" så skjønner jeg godt at noen ikke orker bransjen mer.

Det kommer jo også I tillegg til en forferdelig amerikansk arbeids(u)kultur der det er sett som en svakhet å verne om sin egen fritid og helse og hvor enhver dråpe vann skal presses ut av hver gråstein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte tlou 1 og likte 2ern helt til det du vet, likte TV serien veldig godt og håper sesong 2 ikke går helt i samme retning som spillet. Har svært lite energi til spill for tiden fordi jeg hadde en skikkelig heftig periode med depresjon men har virkelig hatt stor glede med noen TV serier. Nå som perioden min er over for denne gang har jeg fremdeles ikke fått tilbake energien min for hobbyen min som er gaming så håper denne karen kan fokusere litt mer på TV/Film enn spill en liten stund fremover for jeg er sikker på det kan komme utrolig mye bra fra hjernen hans. Dette er nok mer en drøm som ikke blir virkelig men man kan håpe 🫶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Koser meg mest med eldre spill og eldre serier/filmer. Føler det sier noe når det jeg gleder meg mest til i år er remakes av spill. Gleder meg mest til Metal Gear Solid 3 remake da det kommer til å bruke stemmeinnspillingene fra det originale spillet. Gleder meg også til Silent Hill 2 remake, men er mye mer skeptisk til det. Half Life 2 RTX er også ett jeg virkelig gleder meg til.

Kunne tenkt meg mer en Uncharted 5 enn en Last of Us Part 3, men behøver en del 3 for å fullføre historien. Men for all del. Slutt med prekinga. Slutt med DEI, slutt med Sweet Baby inc tullet. Gi oss gode historier med interessante badass figurer. Gi oss Saints Row 2, ikke Saints Row 2022.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nick Offerman sa det best

Quote

“Thanks to HBO for having the guts to participate in this storytelling tradition that is truly independent. Stories with guts that when homophobic hate comes my way and says, ‘Why did you have to make it a gay story?’ We say, ‘Because you ask questions like that. It’s not a gay story it’s a love story, you asshole!'”

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
5 hours ago, rabler said:

Nick Offerman sa det best

 

Ville nesten betydd noe om det ikke hadde vært for dagens samfunn hvor det er blidd såppas vanlig å remake filmer / serier , basere serier på spill / tegneserier etc for å så ta figurer å bytte om kjønn, rase og seksualitet. Så selvfølgelig ville skaperne av serien lage en historie om 2 karer i ett forhold. Var åpenbart. Om det hadde vært hintet om at Frank hadde vært gift å hadd kone. Ville serieskaperne brydd seg like mye? Garantert ikke. Er ikke modig. Var forutsibart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...