Gå til innhold

TDF 2024


Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en vennegjeng som vurdere å reise til Nice for å se avslutningen på TDF i år. Flybilletter og hotell er en ting, men hva trenger vi av billetter egentlig? Vi er ikke interessert i VIP-området, vi ønsker å oppleve stemningen. Går ut i fra at det å stå langs veien ikke koster noe, men er det noe vi absolutt burde få med oss og trenger billetter til? 

Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi var til stede ved en etappe av TDF for noen år tilbake. I en by hvor etappen startet. Vi trengte ingen form for billetter. Men jeg må ærlig innrømme at hele seansen var svært skuffende. De forsvinner i en fei, og det var ikke med så mange som jeg hadde forventet. Kanskje annerledes når det er siste etappe og at dere er der etappen avsluttes, ikke der den starter. 

Vi skal til Frankrike også i år, men har ingen planer om å dra til TDF. Som sagt så var det skuffende opplegg. 

Lenke til kommentar

Håper det bli noe bedre når det er avslutning. Nest siste etappe starter i Nice og siste etappe avsluttes der, så jeg tror og håper at det ikke blir like skuffende som din opplevelse. 

Vi skal prøve å komme oss ut i løypen på lørdag, men vurdere å kjøpe inngangsbillett til målområdet søndagen, bare usikker på om det er verdt det, koster 500 EURO...

Lenke til kommentar
ihavequestions skrev (På 4.3.2024 den 10:21 AM):

Håper det bli noe bedre når det er avslutning. Nest siste etappe starter i Nice og siste etappe avsluttes der, så jeg tror og håper at det ikke blir like skuffende som din opplevelse. 

Vi skal prøve å komme oss ut i løypen på lørdag, men vurdere å kjøpe inngangsbillett til målområdet søndagen, bare usikker på om det er verdt det, koster 500 EURO...

Jeg hadde nok droppet den billetten på søndagen. Det kommer til å være stappfullt av folk, og man får se svært lite (min erfaring hvertfall). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...