Gå til innhold

Hvordan ta fullstendig kopi av min epost kontoer og mail i Outlook 2021


Anbefalte innlegg

Hei alle,

Som overskriften sier så er spørsmålet hvordan man kan ta en fullstendig kopi av alle min innstillinger i Ouloook 2021. Dette gjelder innstillinger, mine eposter, og all mails som liggeer i innboksene?

Synes det var litt vanskelig å finne svar hos Microsoft. De henviste til hvordan opprette pst filer osv.

Men det jeg ønsker er (om mulig) ta en speilkopi av alt i Outlook, slik at hvis jeg innstalerer på en ny maskin så skal det nesten bare være et tastetrykk for å legge inn oppsettet i Outlokk. 

(Dette gjelder ikke Outlokk Live), Men 2021 versjonen av Office.

På forhånd takk for svar.

Hilsen,

Raymond Didriksen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv så har jeg brukt Microsoft Outlook siden 2007 og sync'et .PST fila via dropbox. I den ligger alle e-poster, kontakter og instillinger. Bruker selvfølgelig Office 365 idag, men den fungerer likt som "gamle" Outlook på dette nivået.

Hver gang jeg installerer Outlook på nytt, må jeg bare fortelle Outlook at .PST fila ligger i Dropbox-mappa mi og ikke i ordinær Outlook-mappe. Voila,  så er alt tilbake slik det var før reinstallasjon.

Jeg har Online E-post og vet at Telenor stort sett kjører IMAP, men jeg kjører fremdeles POP.

Jeg har 2 PC'er i huset og 1 laptop jobb-PC. Når jeg er hjemme , er de alle på nett og er oppdatert til enhver tid. Det hender jeg jobber slik til, at det er liten eller ingen dekning der, så da er det kjekt å vite at jeg har tilgang til mail slik det var før jeg dro på jobb.

Endret av Tangent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...