Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det en måte å få større bryster på uten å operere?


Gjest 5a939...0fc

Anbefalte innlegg

Gjest 867cf...ee2
Gjest 5a939...0fc skrev (10 minutter siden):

Synd du ikke føler deg bra av å lese her. Det er vel fordeler og bakdeler med det meste. Noen elsker store og andre elsker små. Smaken er som baken,delt.

Synes uansett at kvinneguiden er verre enn dette forumet.

 

Klarer forresten ikke å slutte helt med sosiale medier. 

Anonymous poster hash: 5a939...0fc

Om det er noen trøst har pupper som mine blitt latterliggjort på nettet og sosiale medier ofte og har til gode å møte en mann som liker puppene mine. Ville mye heller hatt små. Men nå har det ikke noe å si lenger da jeg ikke er seksuelt aktiv og ikke kommer til å være det. Vær glad for de du har😊😊

Anonymous poster hash: 867cf...ee2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det fortsatt noen som bruker silikon og slike ting i pupper? Trodde man hentet fettvev fra ett sted på kroppen og tok disse opp til brystene, og kanskje man slipper problemene man har hatt før med dette?  

Uansett så er menn (hvertfall eg) slik at når eg har hatt en stund med små, vil eg på død og liv oppleve store pupper igjen, for så å gå tilbake til små. Men store bryster får nok mer oppmerksomhet en små, men må virke fryktelig slitsom å gå med. Og har du egentlig lyst på slik oppmerksomhet? Uansett så går vel alt an med penger i dag, er vel sør korea som er kongen på slikt antar eg. 
 

Lenke til kommentar
itgrevelin skrev (3 timer siden):

Er det fortsatt noen som bruker silikon og slike ting i pupper? Trodde man hentet fettvev fra ett sted på kroppen og tok disse opp til brystene, og kanskje man slipper problemene man har hatt før med dette?

Tror fett som flyttes rundt slik vil forsvinne over tid, så det må "etterfylles".

Lenke til kommentar
On 12.2.2024 at 11:29 PM, Guest 867cf...ee2 said:

Om det er noen trøst har pupper som mine blitt latterliggjort på nettet og sosiale medier ofte og har til gode å møte en mann som liker puppene mine.

Anonymous poster hash: 867cf...ee2

Hæ, hvorfor det? Har du firkantede pupper? 
 

edit: det var humoristisk ment. Det er ingen ting galt med firkantede pupper. Det jeg mente var at det må noe rart til for at ingen skulle like puppene dine. 

Endret av Krig og fred
Lenke til kommentar
Gjest 867cf...ee2
Krig og fred skrev (4 timer siden):

Hæ, hvorfor det? Har du firkantede pupper? 
 

edit: det var humoristisk ment. Det er ingen ting galt med firkantede pupper. Det jeg mente var at det må noe rart til for at ingen skulle like puppene dine. 

De er store og henger. Har hørt siden jeg var barn hvor ille hengepupper er, husker blant annet guttene i klassen på ungdomsskolen likte å "mobbe" en lærer som hadde pupper litt lavt på brystkassen. Hørt voksne menn si mange ganger at store pupper/hengepupper er grusomt og det fæleste i verden omtrent. Menn sier at kvinner er flinke til å shame hverandre, men menn kan være skikkelig fæle de også altså.. 

For å si det slik så blir bh-en på under sex om jeg skulle ha sex igjen, men det tviler jeg på blir. Brystløft er dyrt og jeg får det ikke dekket. Så det er som det er. 

Anonymous poster hash: 867cf...ee2

Lenke til kommentar
7 hours ago, Guest 867cf...ee2 said:

De er store og henger. Har hørt siden jeg var barn hvor ille hengepupper er, husker blant annet guttene i klassen på ungdomsskolen likte å "mobbe" en lærer som hadde pupper litt lavt på brystkassen. Hørt voksne menn si mange ganger at store pupper/hengepupper er grusomt og det fæleste i verden omtrent. Menn sier at kvinner er flinke til å shame hverandre, men menn kan være skikkelig fæle de også altså.. 

For å si det slik så blir bh-en på under sex om jeg skulle ha sex igjen, men det tviler jeg på blir. Brystløft er dyrt og jeg får det ikke dekket. Så det er som det er. 

Anonymous poster hash: 867cf...ee2

Du må ikke blindt tro på hva ungdomskoleelever sier. Jeg har selv hatt kjæreste med store pupper, og jeg er langt fra den eneste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...