Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

valentines gave til han


Anbefalte innlegg

Woff skrev (5 minutter siden):

Du må altså gjøre en liten egeninnsats her, stå opp den ene dagen tidlig nok?? Han er vel verdt det? 🙂

er ikke noe vits i å lage frokost til en som ikke kommer til å spise den

ikke rekker han det å ikke orker han mat så tidelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Woff skrev (5 minutter siden):

Du må altså gjøre en liten egeninnsats her, stå opp den ene dagen tidlig nok?? Han er vel verdt det? 🙂

Det er jo ganske tydelig at hun vil ta enkleste utvei, og heller kjøpe noe han driter i, for å ha god samvittighet - for da har hun i hvert fall gitt han noe, så da kan han ikke klage. Jeg tror jeg snakker for de fleste menn her. Røft sagt: Vi driter i hva du kjøper. Hold kjeft, ta den i brunøyet med ett smil, svelg det vi gir og lag mat etterpå. Alle menn hadde satt pris på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
kittycat skrev (2 minutter siden):

er det ingen jenter her?

Dere damer er snåle. Vi menn sier hva vi vil ha eller hadde satt pris på, men du vil vite hva andre kvinner gir i gave, uten å vite hva personen som mottar varen, synes om den? Ikke rart det blir krangel over småting med dere damer.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
TwoFace skrev (1 minutt siden):

Dere damer er snåle. Vi menn sier hva vi vil ha eller hadde satt pris på, men du vil vite hva andre kvinner gir i gave, uten å vite hva personen som mottar varen, synes om den? Ikke rart det blir krangel over småting med dere damer.

er jo ikke det jeg spør som heller da.

jeg sa at jeg ønsket hjelp fra jenter noe jeg tror kanskje du ikke er. såååå

Lenke til kommentar
kittycat skrev (Akkurat nå):

er jo ikke det jeg spør som heller da.

jeg sa at jeg ønsket hjelp fra jenter noe jeg tror kanskje du ikke er. såååå

Så hvilket kjønn vi har betyr mer enn hva folk har av erfaring og vet hva vi, som menn, setter pris på? Du er en veldig god kandidat for nevnte nettside linket til i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg er kvinne... Trekant med en ung dame eller noe med sex. Evt fripass en dag så han får kose seg. 

Trenger ikke gjøre noe hyggelig eller kjøpe blomster (selv om noen menn klager over at de bare får blomster til begravelsen...), bare pul eller gi han noen andre å pule. 

Lenke til kommentar
TwoFace skrev (7 minutter siden):

Så hvilket kjønn vi har betyr mer enn hva folk har av erfaring og vet hva vi, som menn, setter pris på? Du er en veldig god kandidat for nevnte nettside linket til i denne tråden.

vel di fleste andre har bare kommet med tull

jenter pleier å være litt mer romantiske enn gutter

det med gaver trenger ikke å ha noe å spi på hvor lenge en har vært i et forhold

 

Lenke til kommentar
kittycat skrev (1 minutt siden):

vel di fleste andre har bare kommet med tull

jenter pleier å være litt mer romantiske enn gutter

det med gaver trenger ikke å ha noe å spi på hvor lenge en har vært i et forhold

 

Noen har kanskje kommet med noe tull. Det er sant, men du glemmer en vesentlig ting her. DU er jente, og du skal gi gave til en MANN. MENN er ikke romantiske på samme måter som kvinner. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du vil ha gavetips av kvinner, når du faktisk skal gi gaven til en MANN!!!

Lenke til kommentar
TwoFace skrev (10 minutter siden):

Noen har kanskje kommet med noe tull. Det er sant, men du glemmer en vesentlig ting her. DU er jente, og du skal gi gave til en MANN. MENN er ikke romantiske på samme måter som kvinner. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du vil ha gavetips av kvinner, når du faktisk skal gi gaven til en MANN!!!

veldig som du tar deg nær av at jeg spørr jenter

nesten alle kommer med teite forslag som er om sex selv om han er gutt er i det så sykt viktig for han er også derfor jeg er sammen han også

selv om han ikke ønsker seg noe romantisk syns jeg jenter er filnkere med å komme med gave forslag, di fleste legger litt mer i det enn gutter

er værtfall veldig stor forskjell på gave delen på meg å han jeg tenker veldig lenge på hva jeg gir spesielt til han bursdager\jul bruker jeg storett et halvt år på å finne noe

han derimot er mer skal gi praktiske gaver til meg å dem i familien ikke bruker han noe lang tid på det heller haan er altid siste liten på å finne noe

å syns veldig mane andre gutter er sånn også

så ut fra det jeg vet syns jeg jenter er flinkere på å finne gaver legger litt mer i det enn gutter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
kittycat skrev (1 minutt siden):

var jo kanskje en grunn for at jeg lagde en ny tråd da🙄

jaja typisk det

får ikke svar på det nå:no:gir opp blir detsverre dårlig med gave på han nå når jeg bare får tulle svar og alle tråder blir ødelagt 😢

 

Bruk noen av interessene hans, og gi gave basert på det. Er det for vanskelig, så får du gi faen i å gi noe da. Bare surr og tull du kommer med. Du har fått flere tips, men ikke noen du liker, men ikke klag på oss når vi bare prøver å tipse. Snakk om å være utakknemlig. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, kittycat said:

får ikke svar på det nå:no:gir opp blir detsverre dårlig med gave på han nå når jeg bare får tulle svar og alle tråder blir ødelagt 😢

 

Jeg aner ikke hvorfor alle svarer så idiotisk her i tråden din, synes folk stort sett er ok her inne, men i dag var det nærmest mobbing på agendaen. Ikke var noen av svarene morsomme heller.

Synes spørsmålet ditt er helt innafor, også at du vil ha svar fra jenter.

Nå er jeg mann og har ikke noen kjempegode forslag - selv hadde jeg nok bare satt pris på om du lagde en god og litt romantisk middag, og en halvtimes skikkelig nakke / rygg massasje.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest f6d33...da2

Gir aldri gave til Valentines, men han har bursdag like etter. Da har han fått lego, spill han liker, middag på biff resturant, "gavekort" på bj eller andre seksuelle ting jeg vet han liker som jeg ikke er superfan av samt massasje. Også kjøpt brettspill eller andre nerdeting han liker.

Anonymous poster hash: f6d33...da2

Lenke til kommentar
Gjest d9638...a33
kittycat skrev (12 timer siden):

var jo kanskje en grunn for at jeg lagde en ny tråd da🙄

jaja typisk det

får ikke svar på det nå:no:gir opp blir detsverre dårlig med gave på han nå når jeg bare får tulle svar og alle tråder blir ødelagt 😢


Tenker det er like greit at du dropper hele greia, for du er jo ikke ute etter en gave TIL han.
Det du vil ha er en gave FRA deg.

Altså er det eneste fokuset ditt hva DU VIL GI. Og så driter du jo totalt i hva en mann evt vil ha.

Du har fått mange helt seriøse svar fra menn om hva vi setter pris på, men som mange andre kvinnfolk så er ikke det av spesiell interesse fordi målet er ikke å glede han med å gi gave, men å glede deg selv med å føle deg snill.

Anonymous poster hash: d9638...a33

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...