Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss mest til i 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chaos_Niddhogg skrev:

Skal slenge meg på "2024 ser ikke helt lovennde ut ennå" bølgen, men la oss ikke glemme det blir en Xbox/GP Direct snart pluss det kommer garantert en fra NIntendo og Playstation. Og det kan jo bli artig.

Av det jeg vet så gleder jeg meg mest til Stellar Blade! Med inspirasjon fra både Bayonetta OG Nier: Automata så kan dette bli bra. Vi for se. Håper ikke Sony går amokk med sensur, da. Er noe jeg er veldig skeptisk til.

Så er det en god del PSVR2 spill som kommer som Low-Fi og Behemoth (kanskje vi se noe i SOP som kommer).

MEn årets store spillnyhet blir nok Switch 2. Hva er en Switch 2, hva er, om det blir, "gimmicken" og, selvfølgelig, spillene. Så det KAN absolutt bli et dritbra år for min del, men må nok vente litt på flere nyheter =)

Deg om det. Annonsert mer enn nok titler til at 2024 ser veldig lovende ut, etter min mening, og flere enn jeg kommer til å rekke å spille. Nok et år som kommer til å øke backloggen min. Dragons Dogma 2 er nok det jeg gleder meg mest til.
Lenke til kommentar

Har ikke lagt noen konkrete planer om hvilke spill jeg skal kjøpe/spille i år, men jeg er interessert i disse spillene i hvert fall:

-Prince of Persia: The Lost Crown
-Star Wars Outlaws
-Avowed
-Senua's Saga: Hellblade II
-Dragon's Dogma II
-The Plucky Squire
-Replaced (hvis det endelig kommer i år da)
-Skate Story
-Earthblade

Sjansen er dog større for at jeg heller investerer i en pakke med plastinstrumenter dersom Fortnite Festival settet blir kompatibelt med Rock Band 4.

Lenke til kommentar
Grimbeorn skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:

Skal slenge meg på "2024 ser ikke helt lovennde ut ennå" bølgen, men la oss ikke glemme det blir en Xbox/GP Direct snart pluss det kommer garantert en fra NIntendo og Playstation. Og det kan jo bli artig.

Av det jeg vet så gleder jeg meg mest til Stellar Blade! Med inspirasjon fra både Bayonetta OG Nier: Automata så kan dette bli bra. Vi for se. Håper ikke Sony går amokk med sensur, da. Er noe jeg er veldig skeptisk til.

Så er det en god del PSVR2 spill som kommer som Low-Fi og Behemoth (kanskje vi se noe i SOP som kommer).

MEn årets store spillnyhet blir nok Switch 2. Hva er en Switch 2, hva er, om det blir, "gimmicken" og, selvfølgelig, spillene. Så det KAN absolutt bli et dritbra år for min del, men må nok vente litt på flere nyheter =)

Deg om det. Annonsert mer enn nok titler til at 2024 ser veldig lovende ut, etter min mening, og flere enn jeg kommer til å rekke å spille. Nok et år som kommer til å øke backloggen min. Dragons Dogma 2 er nok det jeg gleder meg mest til.
JA, det om meg =) Vi har åpenbart ikke samme smak i spill men ser ikke noe problem i det. Spillte aldri Dragon Dogma siden det ikke virket helt som min halvliter, men som jeg nevnte så er Stellar Blade noe mer i min gate. Gutta som lager Behemoth til PSVR2 er de som lagde The Walking Dead: Saints and Sinners spillene og de vet hvordan de lager VR spill så gledes mye til å se noe fra det. Håper det kommer i år. Low-Fi er Cyberpunk type stil som jeg bare elsker =D Og er nå alltid artig med nye konsoller og spill, og det spesielt med Nintendo siden de ofte finner på noe artig og har noen veldig gode IP'er på lager. Men alle disse jeg nevner er det, enn så lenge, veldig lite info om og med det er det bare å vente for min del. Og backlog vet jeg mer enn nok om. Samler på konsoller og har til og med japanske versjoner av flere av dem. Alle med flere spill. Farlige avhengigheter =D Så ja, det om meg =)
Lenke til kommentar
svenka skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden):

Skal slenge meg på "2024 ser ikke helt lovennde ut ennå" bølgen, men la oss ikke glemme det blir en Xbox/GP Direct snart pluss det kommer garantert en fra NIntendo og Playstation. Og det kan jo bli artig.

Av det jeg vet så gleder jeg meg mest til Stellar Blade! Med inspirasjon fra både Bayonetta OG Nier: Automata så kan dette bli bra. Vi for se. Håper ikke Sony går amokk med sensur, da. Er noe jeg er veldig skeptisk til.

Så er det en god del PSVR2 spill som kommer som Low-Fi og Behemoth (kanskje vi se noe i SOP som kommer).

MEn årets store spillnyhet blir nok Switch 2. Hva er en Switch 2, hva er, om det blir, "gimmicken" og, selvfølgelig, spillene. Så det KAN absolutt bli et dritbra år for min del, men må nok vente litt på flere nyheter 😃

Ja, med Switch 2 på trappene og avsløring rundt hjørnet snart vil det garantert vist fram noen solide launch titler også. Nintendo skuffer svært sjeldent på det området og jeg tipper en Metroid Prime 4 release, samtidig med sikkert en eller annen Mario tittel 🙂

Rykter sier at det kan faktisk bli det nye Mario Kart spillet til lanseringen, og med hypen bak MK8 kan det alene være en heftig start. Men en 3D Mario og MP4 er og ryktet til lanseringsvinduet. Men det gjenstår jo selvfølgelig å se. Moro blir det nok, uten om for lommeboken.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Kun to av spillene på listen jeg vurderer (pacific drive og star wars spillet) så enten er smaken min ulik skribentenes, eller så er kanskje ikke 2024 et år som treffer så gost utvalgsmessig for min del.
 

Så et annet sted at Obsidian kommer med et nytt førsteperson rollespill og at Stalker 2 slippes til høsten så kanskje er det helst smaken :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...