Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trådløs støvsuger


Anbefalte innlegg

Hei. Etter mange år med en billig dårlig støvsuger, og uten å ha vært noe fornøyd med robotstøvsuger - så er jeg veldig gira på en trådløs en. Bor i en 60 kvadrats leilighet så trenger neppe det råeste batteriet eller tusen tilbehør. Bare noe som er kraftig nok og funker bra til vanlig, enkel støvsuging, og hvor man kan ta av "hodet" for å støvsuge bil, sofa etc. med samme kraft. 

Dyson er jo velkjent selvsagt, men er jo hundre versjoner. Hvilken er greiest for mitt bruk, hvis jeg vil bruke så lite penger som mulig (uten å få en helt ræva opplevelse)? Er alle trådløse Dyson greie nok, slik at man kanskje bare betaler for større batteri/flere funksjoner etc. som man kanskje ikke trenger på de dyrere modellene? Eller er det noen å unngå? Evt andre merker/modeller å anbefale? Brukte støvsugere på Finn.no er heller ingen ulempe. 

Tar gjerne i mot tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dyson v8 holder i massevis.

Den ble oppdatert for en stund siden, slik at den kommer med de bedre munnstykkene fra de nyere modellene.

 

V10, v11 og v15 er egentlig de samme modellene bare med ulik kraft.

V12 er en mindre modell av v15, men den blir litt for liten for de fleste. Må tømme støvet mens man støvsuger.

Gen5detect er toppmodellen deres nå, men det er egentlig ingen som trenger en såpass kraftig støvsuger. (Med mindre du har masse hunder og katter, samt veldig tykke matter)

 

Om du kun har parkett så kan Dyson sin omni-glide fungere.

 

Ellers, om man sliter med astma og slikt, så er det egentlig bedre å gå for Samsung sine, da dem tømmer støvet inn i en pose. Men de er oftest ganske dyre om man ikke finner dem på salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...