Gå til innhold

Spørsmål til feminister og venstreorienterte


Anbefalte innlegg

Synd at dere er så blinde. Uten tvil er den eneste måten å øke fødselstallene på, er å gjøre kvinner mindre interessert i arbeid og å utdanne seg så mye. Klart i kombinasjon med å redusere boligprisene og å ikke misfordele kjønnene geografisk slik staten gjør i dag gjennom utdanningsektoren.

Endret av qwerty11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Phantom Software skrev (21 minutter siden):

Det er bare å gi all ære til Neffi og andre som gidder svare i en slik tråd, så kan man håpe at holdningene til qwerty er godt over 70 og på vei ut, men det er vel ikke så vel.

Dette er som regel ganske unge gutter som ikke klarer å karre seg frem, oppdratt under betegnelsen som stor og tøff, så de trodde at de var akkurat det, og med det; ukrenkelig.

Så når livet startet å kreve noe av de, forsto de ikke hva som skjedde, og fremfor selvransakelse og aksept av at livet til tider er urettferdig, vanskelig og tungt for alle, finner de noen syndere som de kan klandre. For de selv er, og vil alltid være, stor og tøff, sånn som mamma sa, helt uten noen spesiell grunn.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (18 minutter siden):

Og det morsomme er at de holdningene som TS kritiserer hos innvandrere står han selv for :D

Jeg har skrevet at multikultur ikke funker fordi det går mot menneskets natur. Det blir kjempet febrilsk om privilegier og grupper går mot hverandre. Norge er faktisk verst i klassen der. Ingen andre steder gir statens så mye privilegier til ulike grupper. Det har konsekvenser på sikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Neffi skrev (2 minutter siden):

Dette er som regel ganske unge gutter som ikke klarer å karre seg frem, oppdratt under betegnelsen som stor og tøff, så de trodde at de var akkurat det, og med det; ukrenkelig.

Så når livet startet å kreve noe av de, forsto de ikke hva som skjedde, og fremfor selvransakelse og aksept av at livet til tider er urettferdig, vanskelig og tungt for alle, finner de noen syndere som de kan klandre. For de selv er, og vil alltid være, stor og tøff, sånn som mamma sa, helt uten noen spesiell grunn.

For noe tull. Det er vel heller høyt utdannede unge menn som forstår det her. Foreldrenes enorme feil og misforståelser.

Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

For en liten gruppe nasjonalister. Vi andre koser oss med mangfold.

Koser kopterene seg i Egypt. Koser de europeisk ættede seg i Sør Afrika? Koser små norske gutter og jenter seg på multikulturelle skoler. Det er bare folk som lever i en fantasiverden som tror det du gjør.

Menneskets natur er ikke forenlig med multikultur.

Endret av qwerty11
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
qwerty11 skrev (1 minutt siden):

Koser kopterene seg i Egypt. Koser de europeisk ættede seg i Sør Afrika? Koser små norske gutter og jenter seg på multikulturelle skoler. Det er bare folk som lever i en fantasiverden som tror det du gjør.

Jeg tror innvandrere koser seg mindre blant nasjonalister, enn venstreorienterte og feminister.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Throwaway1 skrev (2 minutter siden):

Qwert hva er problemet? Feministene kommer til å utrydde seg selv når de ikke får barn. Det er survival of the fittest Som Darwin sier. Og feminister er ikke fit, i ordets doble betydning. Skal du spre genene dine må du finne en ikke-vestlig

Jeg har 5 barn, hvor mange har @qwerty11? Eller du @Throwaway1?

Alle feministene jeg kjenner har i gjennomsnitt 4 barn. Hvorfor får feminister så mange barn? Jo, fordi de finner seg menn som deler på oppgavene!

Høyrevridde familier får 1 til 2 barn i snitt, fordi mannen ikke er tilstede.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
qwerty11 skrev (16 minutter siden):

Jeg har skrevet at multikultur ikke funker fordi det går mot menneskets natur. Det blir kjempet febrilsk om privilegier og grupper går mot hverandre. Norge er faktisk verst i klassen der. Ingen andre steder gir statens så mye privilegier til ulike grupper. Det har konsekvenser på sikt.

Jeg tror at mine skattepenger går til å finansiere ganske mange av disse patriotene/nasjonalistene/tastaturkrigerne/Breivik. Slag under beltestedet? Ja, men du får svar på tiltale. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
qwerty11 skrev (18 minutter siden):

Jeg har skrevet at multikultur ikke funker fordi det går mot menneskets natur. Det blir kjempet febrilsk om privilegier og grupper går mot hverandre. Norge er faktisk verst i klassen der. Ingen andre steder gir statens så mye privilegier til ulike grupper. Det har konsekvenser på sikt.

Kan du ikke bare stikke tilbake til Document.no og Vigrid?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Neffi skrev (3 minutter siden):

Jeg har 5 barn, hvor mange har @qwerty11? Eller du @Throwaway1?

Alle feministene jeg kjenner har i gjennomsnitt 4 barn. Hvorfor får feminister så mange barn? Jo, fordi de finner seg menn som deler på oppgavene!

Høyrevridde familier får 1 til 2 barn i snitt, fordi mannen ikke er tilstede.

Det du glemmer er at dere kanskje er de mest driftige av alle kvinner. Da både deg og hun som svarte tidligere i tråden. Dere kunne jo fortsett som før. Men så har du alle de hundretusen som ikke greier det. 

Så ikke forstå meg feil. Om alle var som dere ville ikke jeg brydd meg.

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror at mine skattepenger går til å finansiere ganske mange av disse patriotene/nasjonalistene/tastaturkrigerne/Breivik. Slag under beltestedet? Ja, men du får svar på tiltale. 

Jeg skjønner ikke helt hva du blir sur av? Jeg har ikke skrevet noe negativt om noen spesifikke personer eller nasjonaliteter. Jeg skriver om hvordan mennesket i kjernen er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Neffi said:

Jeg har 5 barn, hvor mange har @qwerty11? Eller du @Throwaway1?

Alle feministene jeg kjenner har i gjennomsnitt 4 barn. Hvorfor får feminister så mange barn? Jo, fordi de finner seg menn som deler på oppgavene!

Høyrevridde familier får 1 til 2 barn i snitt, fordi mannen ikke er tilstede.

Ja det skal du få meg til å tro.

Jeg har barn, men ikke 5. Valgte en medgjørlig tradwife 😇

Er ikke nødvendig å stresse og slave for en sur feminist som må ha prøverørsbefruktning til 50000kr forsøket fordi hun er blitt gammel og bitter etter å ha ventet på prins charming, men alt hun fant var fuck bois som dumpet hun etter en kveld sammen og nå er hun på jakt etter en villig simp som kan ta oppvasken 😂

Mye bedre å finne seg en ung utenlandsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
qwerty11 skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du blir sur av? Jeg har ikke skrevet noe negativt om noen spesifikke personer eller nasjonaliteter. Jeg skriver om hvordan mennesket i kjernen er.

Du skriver piss og får pissesvar tilbake. Jeg kunne ha skrevet mye, men det er det samme som har vært gjenganger de siste 10 årene så jeg gidder ikke mer. Du skjønner ikke hvorfor jeg blir sur? Jeg blir ikke sur, men egentlig lattermild over hvor mye tull enkelte klarer å lire av seg. Det hadde nok ikke hjulpet med en saklig diskusjon fordi jeg er sikker på at denne tråden hadde blitt bombardert med "fagartikler" og "statistikk".

Endret av Boing_80
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Throwaway1 skrev (4 minutter siden):

Ja det skal du få meg til å tro.

Jeg har barn, men ikke 5. Valgte en medgjørlig tradwife 😇

Ja, for når alt kommer til alt, så er dere nasjonalister ikke så nasjonale i alle fall, og vil egentlig ha en jomfru til knulledukke, og da passer det ikke å få så mange barn.

Det forbauser jo ingen at propagandaen bare er et skalkesjul for en såret stolthet.

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Neffi said:

Ja, for når alt kommer til alt, så er dere nasjonalister ikke så nasjonale i alle fall, og vil egentlig ha en jomfru til knulledukke, og da passer det ikke å få så mange barn.

Det forbauser jo ingen at propagandaen bare er et skalkesjul for en såret stolthet.

Jeg er ikke nasjonalist. Jeg er liberalist/konservativ.

Knulledukke? Har du hørt om post nut clarity? Jeg valgte en som jeg har lyst å ta vare på selv etter å ha fått sex. En som jeg kan være meg selv med og som aksepterer meg.

Det sier mer om deg enn meg når du kaller dine medsøstre knulledukker

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (16 minutter siden):

Jeg tror at mine skattepenger går til å finansiere ganske mange av disse patriotene/nasjonalistene/tastaturkrigerne/Breivik. Slag under beltestedet? Ja, men du får svar på tiltale. 

Det er dette de høyt utdannede feministene og innvandrerne sine skattepenger går til. Trygd til guttene som bor i kjelleren til mamma og er storkar på anonyme nettsider.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Uanskyld meg folkens. Men jeg og de andre "nasjonalistene" her har oppført oss og skrevet på en vennlig måte hele tråden. Vi oppfører oss helt eksemplarisk. Det er dere som kommer med angrep og irrelevante utsagn.

Endret av qwerty11
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...