Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (3 minutter siden):

Jeg håper det går bedre med deg snart, men skjønner godt at det føles tomt og trist ut nå. Flere trøsteklemmer til deg fra valpen og meg 🍀☘️😊😻🐶🥰 Du skulle jo male og pusse opp huset. Og det tror jeg kan være en god idé, at du gjør det til ditt eget og at det ikke blir et slags museum over faren din sitt liv. Du må jo selvfølgelig ta vare på gode minner 😃

Ellers kan anbefale deg å gå pilegrimsleden, det er veldig beroligende og har i hvert fall gitt meg mye positivt. Det går jo pilegrimsled fra Tønsberg og inn til Oslo, så du behøver ikke å gå helt til Trondheim 😉😻🐶🥰

Tusen takk det varmer med valpeklem🐶🐶😻😻🥰🥰 Det var de planene som forelå når Frida var her jo jeg tror at huset kommer til og bli ett museum fra det som har vært 😳😳🥰🥰😊😊 går det sånn pilgrimsvei til Oschlo ? 😀😀 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Tusen takk det varmer med valpeklem🐶🐶😻😻🥰🥰 Det var de planene som forelå når Frida var her jo jeg tror at huset kommer til og bli ett museum fra det som har vært 😳😳🥰🥰😊😊 går det sånn pilgrimsvei til Oschlo ? 😀😀 

Nei det må du ikke la huset bli! Du bør pusse det opp og ta vare på det, gjøre det til ditt eget sånn at du har en fin plass til dame og barn når den tid kommer 😉🐶🥰 Du kan jo evt ta vare på 1 rom og la det være som det er. 

Ja, Tunsbergleden går fra Larvik til Bærum. Og derfra kobles den på Vestleden som går i mellom Oslo og Trondheim, så der kan man følge pilegrimsleden til Oslo 😃

https://pilegrimsleden.no/pilegrimsledene/tunsbergleden 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 time siden):

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Trippelure

moc bilder det å kommer flere da 👍

 

IMG_5352.jpeg

IMG_5353.jpeg

IMG_5354.jpeg

IMG_5357.jpeg

IMG_5356.jpeg

IMG_5355.jpeg

♥️♥️

 

Trippelure skrev (10 timer siden):

God morgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en fin søndag 🍀☘️🐶🥰

 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

HALO sitter å bygger fra få deler å siter å spiller Arizona Sunshine 2 ses i kveld natt❤️👍

 

Maskinfører skrev (57 minutter siden):

Livet blir bare mere og mere kjedeligere og meningsløst når jeg savner Pappa kunne jeg bare kose med pusen hans hun gikk bort i går ☹️😻😻 hva skal man finne på ? Bygge seg en hytte i en tretopp ?? også bo der oppe ? Kunne vært spennende får begynne og lete etter materialer og begynne og bygge mhm å bo i huset gir bare dårlige minner man må bort en periode for å si det sånn legge ut på vandring ? 😻😻😳😳

 

Entern skrev (10 timer siden):

Håper dere får en finfin dag så snakkes vi i kveld 😊😊☺️☺️

God morgen og god søndag 😊🐶

 

N-4K0 skrev (7 timer siden):

God søndag til folket :) og varme tanker til @Maskinfører 🤗

 

Tussi skrev (9 timer siden):

Å så trist....

Kondolerer for pus.... 💔

Klem til deg ❤❤❤❤

 

Trippelure skrev (10 timer siden):

 

Tusen❤️takk 😊🐶🥰

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en finsøndagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Nei det må du ikke la huset bli! Du bør pusse det opp og ta vare på det, gjøre det til ditt eget sånn at du har en fin plass til dame og barn når den tid kommer 😉🐶🥰 Du kan jo evt ta vare på 1 rom og la det være som det er. 

Ja, Tunsbergleden går fra Larvik til Bærum. Og derfra kobles den på Vestleden som går i mellom Oslo og Trondheim, så der kan man følge pilegrimsleden til Oslo 😃

https://pilegrimsleden.no/pilegrimsledene/tunsbergleden 

Nei jeg tror nesten det må bli museum 😀 barn er jeg blitt for gammel til nå skulle vært fått i 20 årene om 4 år er jeg 40 for gammelt 😉🐶🐶😻😻🥰🥰 vi får se 😳 Tunsberg gleden tusen takk for info må prøve den en gang da 🐶🐶😻😻😊😊😿😿

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Nei jeg tror nesten det må bli museum 😀 barn er jeg blitt for gammel til nå skulle vært fått i 20 årene om 4 år er jeg 40 for gammelt 😉🐶🐶😻😻🥰🥰 vi får se 😳 Tunsberg gleden tusen takk for info må prøve den en gang da 🐶🐶😻😻😊😊😿😿

Ikke ta sorgene på forskudd! Jeg forstår at det er tungt og føles håpløst ut nå, men det kan plutselig endre seg. Det vet jeg av egen erfaring, og jeg har vært veldig langt nede selv. Nei du er ikke for gammel til å få barn, og jeg vet at du har ønsket deg dame og barn, for det har du sagt før 😁 Vi krysser fingre og poter og håper på at du ser lysere på ting og føler deg bedre så snart som mulig 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi håper at du har det samme.♥️♥️🥰🥰

Tussi har det fint, ferdig med jobbehelg og fri imorgen 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 minutter siden):

Tussi skal kose seg med pusene sine 😸😺

Jeg vil også ha puser å kose med, valpen bare sover nå... 😻😻😻😻😻🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har sett bildene av pusene dine i tråden din, vi synes at de er nydelige.😻😻

Er det nye bilder? 😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Nei jeg tror nesten det må bli museum 😀 barn er jeg blitt for gammel til nå skulle vært fått i 20 årene om 4 år er jeg 40 for gammelt 😉🐶🐶😻😻🥰🥰 vi får se 😳 Tunsberg gleden tusen takk for info må prøve den en gang da 🐶🐶😻😻😊😊😿😿

Er du 36 sier du jeg er 54 har ungen i meg Lego ❤️ du er ikke gammel jeg er det 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har sett bildene av pusene dine i tråden din, vi synes at de er nydelige.😻😻

 

Trippelure skrev (3 minutter siden):

Jeg vil også ha puser å kose med, valpen bare sover nå... 😻😻😻😻😻🐶🥰

Er det nye bilder? 😃🐶🥰

Ikke nye bilder ikveld, skal komme med noen imorgen 😆 forøvrig så tissa Linus på meg ikveld 😅 @Trippelure du må få en pusevenn til hunden din 😆

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...