Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (3 timer siden):

Ikke ta sorgene på forskudd! Jeg forstår at det er tungt og føles håpløst ut nå, men det kan plutselig endre seg. Det vet jeg av egen erfaring, og jeg har vært veldig langt nede selv. Nei du er ikke for gammel til å få barn, og jeg vet at du har ønsket deg dame og barn, for det har du sagt før 😁 Vi krysser fingre og poter og håper på at du ser lysere på ting og føler deg bedre så snart som mulig 🍀☘️😊😻🐶🥰

Jada det endrer seg sikkert med åra men jo jeg er det nå for skal ikke ha barn med noen før vi har vært sammen i 5-6 år da vil jeg være 41 år hehe vi får nå se 🍀☘️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (21 minutter siden):

Jada det endrer seg sikkert med åra men jo jeg er det nå for skal ikke ha barn med noen før vi har vært sammen i 5-6 år da vil jeg være 41 år hehe vi får nå se 🍀☘️😊😻🐶🥰

Da får du finne deg en som er litt yngre enn deg 😁 Hvordan går det med hun søte tyrkiske jenta på bensinstasjonen da? 🍀☘️😉😻🐶🥰

Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Dakar Tuss han ser så trist ut :( :( ❤️❤️😻😻

Han savner nok Frida han også 😿

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Da får du finne deg en som er litt yngre enn deg 😁 Hvordan går det med hun søte tyrkiske jenta på bensinstasjonen da? 🍀☘️😉😻🐶🥰

Han savner nok Frida han også 😿

Ja må jo det da 😀 kan ikke ha gammelt seigt kjøtt ☹️ hehe snakket med hun i stad og hun syns det med Pus var trist hun skulle sende meg sms i morgen  ☹️ 🥰🥰 Ja han mjauet fælt i stad mens han lå på beinet mitt 😻😻🐶🐶🍀🍀🍀🍀

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja må jo det da 😀 kan ikke ha gammelt seigt kjøtt ☹️ hehe snakket med hun i stad og hun syns det med Pus var trist hun skulle sende meg sms i morgen  ☹️ 🥰🥰 Ja han mjauet fælt i stad mens han lå på beinet mitt 😻😻🐶🐶🍀🍀🍀🍀

Oooooo, har du fått tlfnummeret hennes? Eller hun fått ditt? Det er jo et godt tegn :thumbup: Tenk så trist om hun liker deg og du bare har gitt opp alt, det går ikke an. Når den værste sorgen over Frida har lagt seg, må du stramme deg opp og gjøre deg klar for kjærligheten 🍀☘️😉😻🐶🥰

Får du noe kos av Tuss da? Jeg håper jo han skal ta over for Frida og bli en skikkelig kosepus 🍀☘️😻🐶🥰

Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Hehe nei har følt meg gammel siden jeg var 20 jeg 😉

På mange måter kan jeg skjønne det, føler meg som en blanding mellom en liten unge og en gamling. Og det har jeg gjort siden jeg var en liten unge 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Oooooo, har du fått tlfnummeret hennes? Eller hun fått ditt? Det er jo et godt tegn :thumbup: Tenk så trist om hun liker deg og du bare har gitt opp alt, det går ikke an. Når den værste sorgen over Frida har lagt seg, må du stramme deg opp og gjøre deg klar for kjærligheten 🍀☘️😉😻🐶🥰

Får du noe kos av Tuss da? Jeg håper jo han skal ta over for Frida og bli en skikkelig kosepus 🍀☘️😻🐶🥰

På mange måter kan jeg skjønne det, føler meg som en blanding mellom en liten unge og en gamling. Og det har jeg gjort siden jeg var en liten unge 😁

Cassidy Tvillingene føler oss av og til som barn og av og til som ungdommer.😉😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (22 minutter siden):

Oooooo, har du fått tlfnummeret hennes? Eller hun fått ditt? Det er jo et godt tegn :thumbup: Tenk så trist om hun liker deg og du bare har gitt opp alt, det går ikke an. Når den værste sorgen over Frida har lagt seg, må du stramme deg opp og gjøre deg klar for kjærligheten 🍀☘️😉😻🐶🥰

Får du noe kos av Tuss da? Jeg håper jo han skal ta over for Frida og bli en skikkelig kosepus 🍀☘️😻🐶🥰

På mange måter kan jeg skjønne det, føler meg som en blanding mellom en liten unge og en gamling. Og det har jeg gjort siden jeg var en liten unge 😁

Hun har fått mitt 😉 ja det er ett veldig godt tegn jeg har vel ikke gitt opp ? 😉🍀🍀 Den sorgen vil vare resten av livet både Pappa og Pus der er en del av historien det ☹️ 😻 🍀😻😻 han ligger på fanget mitt nå og maler men tror han syns det er stusselig å være alene tror han lette etter Frida idag hehe vanskelig og si det Tuss hadde jo andre eiere sol sagt Frida var jo hos oss i alle år og ble som oss du har også følt deg sånn ja 🍀🍀😻😻🐶🐶

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Hun har fått mitt 😉 ja det er ett veldig godt tegn jeg har vel ikke gitt opp ? 😉🍀🍀 Den sorgen vil vare resten av livet både Pappa og Pus der er en del av historien det ☹️ 😻 🍀😻😻 han ligger på fanget mitt nå og maler men tror han syns det er stusselig å være alene tror han lette etter Frida idag hehe vanskelig og si det Tuss hadde jo andre eiere sol sagt Frida var jo hos oss i alle år og ble som oss du har også følt deg sånn ja 🍀🍀😻😻🐶🐶

♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...