Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Ja han så jo det nei det er han ikke vant med så ja rart er det nok :( det aner jeg ikke han var jo ikke min så han skal til Veterinæren for en helsesjekk i sommer så da får jeg vite om det er gutt og eller jente rense ører tannsjekk og litt sånn 😊😻🐶🥰👍 

Jeg håper alt ordner seg for dere begge og at du finner en ny kosepus snart 🍀☘️😊😻🐶🥰

Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Skulle ønske Pappa levde nå :( ❤️❤️

Det skjønner jeg godt. Tenker ofte sånn om bestemoren min, selvom det er 14 år siden hun døde. Flere trøsteklemmer fra oss til deg ❤️❤️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg håper alt ordner seg for dere begge og at du finner en ny kosepus snart 🍀☘️😊😻🐶🥰

Det skjønner jeg godt. Tenker ofte sånn om bestemoren min, selvom det er 14 år siden hun døde. Flere trøsteklemmer fra oss til deg ❤️❤️😊😻🐶🥰

Ja jeg også vi får se om det blir en pus til får tenke litt 😊😻🐶🥰 Ja  trist og høre om din bestemor er 51 år siden mamman til Pappa gikk bort og 63 år siden moren til mamma gikk bort ❤️❤️😊😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja jeg også vi får se om det blir en pus til får tenke litt 😊😻🐶🥰 Ja  trist og høre om din bestemor er 51 år siden mamman til Pappa gikk bort og 63 år siden moren til mamma gikk bort ❤️❤️😊😻🐶🥰

Her i stua krysser vi fingre og poter for at du får deg en ny katt 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

Takk for det ❤️ Jeg vokste jo opp med narkomane foreldre og alt det tullet der, og bestemoren min var på mange måter den eneste trygge jeg hadde i slekta og som jeg alltid visste at ville meg vel. Bestefaren min døde da jeg var 12. Det var trist å høre at de døde før du ble født, da fikk du aldri hilse på de 😥

Endret av Trippelure
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Her i stua krysser vi fingre og poter for at du får deg en ny katt 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

Takk for det ❤️ Jeg vokste jo opp med narkomane foreldre og alt det tullet der, og bestemoren min var på mange måter den eneste trygge jeg hadde i slekta og som jeg alltid visste at ville meg vel. Bestefaren min døde da jeg var 12. Det var trist å høre at de døde før du ble født, da fikk du aldri hilse på de 😥

♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Her i stua krysser vi fingre og poter for at du får deg en ny katt 🍀☘️🤞😊😻🐶🥰

Takk for det ❤️ Jeg vokste jo opp med narkomane foreldre og alt det tullet der, og bestemoren min var på mange måter den eneste trygge jeg hadde i slekta og som jeg alltid visste at ville meg vel. Bestefaren min døde da jeg var 12. Det var trist å høre at de døde før du ble født, da fikk du aldri hilse på de 😥

Tuss driver og roter i gangen 🍀🍀👍😊😻🐶🥰 ja ikke bytte ut Tuss men han burde hatt en lekevenn 🥰🥰😻😻 bare koselig ❤️ ja du hadde en god bestemor der nei traff de aldri faren til moren min døde i 1977 og pappas far døde i 1995 han traff jeg jeg var hans øyensten sa pappa ❤️❤️ trist og høre om bestefaren din også ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Tuss driver og roter i gangen 🍀🍀👍😊😻🐶🥰 ja ikke bytte ut Tuss men han burde hatt en lekevenn 🥰🥰😻😻 bare koselig ❤️ ja du hadde en god bestemor der nei traff de aldri faren til moren min døde i 1977 og pappas far døde i 1995 han traff jeg jeg var hans øyensten sa pappa ❤️❤️ trist og høre om bestefaren din også ❤️❤️

Trist at du ikke fik mer tid med farfaren din ❤️ Bestefaren min døde litt tidlig, men han sovnet bare inn en natt uten å egentlig være syk på forhånd. Så han fikk en god død kan man si. Farmoren min døde før jeg ble født så hun har jeg aldri hilst på, og farfaren min døde da jeg var 20, vi hadde ikke så mye kontakt i oppveksten min, så han var ikke så nær. Men det var jo trist å miste han ❤️

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke Tuss at Frida er borte ? Han gikk opp på skjenken der Frida lå den siste tiden ? 😻😻❤️❤️

Det kan nok ta litt tid før han skjønner det. Og han kan finne på å gå og lete og mjaue etter henne i flere dager 😿 Håper det går bra for han og dere begge 🍀☘️❤️😊😻🐶🥰 Men nå sovner jeg, god natta 🥱😴

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...