Gå til innhold

Noen sensorer som kan hjelpe meg? Eksamen på universitetsnivå.


Maya14

Anbefalte innlegg

Hei, 

For tre uker siden, så tok jeg eksamen i et ganske stort emne. Det var over 100 deltagere, og jeg vet at det er både interne og eksterne sensorer. Sensurfristen er på tirsdag - altså om to dager, og det ble lagt ut sensurveiledning i faget tidligere idag. Dog, så vet jeg at det er flere som allerede har fått karakter for flere dager siden, mens vi er flere andre (hvertfall noen få) som ikke har. 

Jeg er en typisk overtenker, så jeg håper noen kan hjelpe. Slik jeg har oppfattet det, så har hun ene som har fått karakter, ikke samme sensor som det jeg har. Hun har intern, mens jeg har ekstern. Kan dette være en faktor for ulike publiseringstidsspunkt? 🙂 

 

... Skal selvsagt ringe universitet i morgen, men tenkte å prøve meg her også - bare for å roe ned nervene litt, hehe.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sippe skrev (19 minutter siden):

Spiller det noen rolle for deg hvilken dag man får karakteren? Sånn bortsett fra nysgjerrigheten på hvilken karakter man fikk? :p

Absolutt! Som nevnt så overtenker jeg, og trekker konklusjoner veldig raskt. En utrolig lei uvane som jeg jobber med, men dessverre har dette ført til at jeg er ekstra nervøs rundt sensurfrister og lignende. Jeg er også en veldig praktisk person, så det at jeg i det hele er på siste året på en bachelor nå, er både veldig fint og litt overraskende.  

Så selv om jeg vet at jeg har gjort alt riktig med tanke på kildehenvisninger og ikke har vært i nærheten av å jukse, så greier jeg ikke å børste av meg frykten for å stryke eller bli tatt for juks. Og når noen i emnet da har fått karakterene sine tidligere, så går jeg beklageligvis rett i katastrofemodus :p 

Endret av Maya14
Gjentagelse.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...