Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld, vi var litt oppgitte her tidligere i kveld siden det var en liten serverfeil her på Diskusjon som gjorde at forumet lastet tregt opp. Men det ser ut som problemene er fikset nå.🥰🥰

Godt det er bedre nå! Jeg blir sur når ting ikke virker som det skal, er litt utålmodig av meg når det gjelder sånne ting 😅

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden):

Cassidy Tvillingene får noia av regnskap. Men det er nok fordi vi er elendige i matematikk begge to.😵😵😉😉

Jeg er både dårlig og flink i matte, kommer litt an på hva som skal gjøres. Men regnskap er bare å sette inn riktig tall på riktig sted, og det syns asperger-hodet mitt er gøy 😁🤣🤣🤣🐶🥰

Entern skrev (20 minutter siden):

Huff å huff det var trist å høre 😞😞😞😞😞😞😞 håper du og valpen har det bra likevel 🥰🐶

Jeg har hatt en finfin helg😊

Fint å høre at du har hatt en fin helg! Jada vi har det fint selvom jeg er skada 😁😃🐶🥰

MR SPEED skrev (12 minutter siden):

GOOD bedring @Trippelure ta det rollig nå ikke gå så mye på beinet 👍

Tusen❤️takk 😊 Ja, skal ta det med ro. Men jeg må jo gå tur med valpen selvom beina er dårlig. Det blir nok ikke så lange og raske turer da, så valpen blir nok litt utolmodig etterhvert. Vi får se hvordan det går 😆 Håper du har en fin kveld og koser deg med MOC-byggingen din 🍀☘️🤩🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Godt det er bedre nå! Jeg blir sur når ting ikke virker som det skal, er litt utålmodig av meg når det gjelder sånne ting 😅

Jeg er både dårlig og flink i matte, kommer litt an på hva som skal gjøres. Men regnskap er bare å sette inn riktig tall på riktig sted, og det syns asperger-hodet mitt er gøy 😁🤣🤣🤣🐶🥰

Fint å høre at du har hatt en fin helg! Jada vi har det fint selvom jeg er skada 😁😃🐶🥰

Tusen❤️takk 😊 Ja, skal ta det med ro. Men jeg må jo gå tur med valpen selvom beina er dårlig. Det blir nok ikke så lange og raske turer da, så valpen blir nok litt utolmodig etterhvert. Vi får se hvordan det går 😆 Håper du har en fin kveld og koser deg med MOC-byggingen din 🍀☘️🤩🐶🥰

Cassidy Tvillingene blir også irriterte og frustrerte når pc og internett ikke funker som det skal, så vi er veldig glade for at det funker som det skal nå.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene blir også irriterte og frustrerte når pc og internett ikke funker som det skal, så vi er veldig glade for at det funker som det skal nå.:yes::yes:

Helt enig 🥳

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (17 minutter siden):

Godt det er bedre nå! Jeg blir sur når ting ikke virker som det skal, er litt utålmodig av meg når det gjelder sånne ting 😅

Jeg er både dårlig og flink i matte, kommer litt an på hva som skal gjøres. Men regnskap er bare å sette inn riktig tall på riktig sted, og det syns asperger-hodet mitt er gøy 😁🤣🤣🤣🐶🥰

Fint å høre at du har hatt en fin helg! Jada vi har det fint selvom jeg er skada 😁😃🐶🥰

Tusen❤️takk 😊 Ja, skal ta det med ro. Men jeg må jo gå tur med valpen selvom beina er dårlig. Det blir nok ikke så lange og raske turer da, så valpen blir nok litt utolmodig etterhvert. Vi får se hvordan det går 😆 Håper du har en fin kveld og koser deg med MOC-byggingen din 🍀☘️🤩🐶🥰

Valpen skjønner nok at du har vondt og tar litt hensyn 😅🥰🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier: Hurra Hurra for Enighetsgjengen.:thumbs::thumbs:♥️♥️

WooHooWooHooHooooooo🥳

Entern skrev (4 minutter siden):

Valpen skjønner nok at du har vondt og tar litt hensyn 😅🥰🐶

Njaaaa, håper det da. Mennehhhh, han er litt utålmodig av seg han også 🤣🤣🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

WooHooWooHooHooooooo🥳

Njaaaa, håper det da. Mennehhhh, han er litt utålmodig av seg han også 🤣🤣🤣🐶🥰

Får håpe det beste 🥰🐶

Woohooohooo for Enighetsgjengen :fun:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

WooHooWooHooHooooooo🥳

Njaaaa, håper det da. Mennehhhh, han er litt utålmodig av seg han også 🤣🤣🤣🐶🥰

 

Entern skrev (Akkurat nå):

Får håpe det beste 🥰🐶

Woohooohooo for Enighetsgjengen :fun:

Cassidy Tvillingene håper også det beste, og vi Heier på Enighetsgjengen.:thumbs::thumbs:♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (28 minutter siden):

Godt det er bedre nå! Jeg blir sur når ting ikke virker som det skal, er litt utålmodig av meg når det gjelder sånne ting 😅

Jeg er både dårlig og flink i matte, kommer litt an på hva som skal gjøres. Men regnskap er bare å sette inn riktig tall på riktig sted, og det syns asperger-hodet mitt er gøy 😁🤣🤣🤣🐶🥰

Fint å høre at du har hatt en fin helg! Jada vi har det fint selvom jeg er skada 😁😃🐶🥰

Tusen❤️takk 😊 Ja, skal ta det med ro. Men jeg må jo gå tur med valpen selvom beina er dårlig. Det blir nok ikke så lange og raske turer da, så valpen blir nok litt utolmodig etterhvert. Vi får se hvordan det går 😆 Håper du har en fin kveld og koser deg med MOC-byggingen din 🍀☘️🤩🐶🥰

Har du krykke hvis ja bruke den avbelast beinet litt krykka hjalp meg jeg hadde bruke beinet å hadde vont i ryggen 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Får håpe det beste 🥰🐶

Woohooohooo for Enighetsgjengen :fun:

Ja jeg pleier å gjøre det, men er også forberedt på det værste 😉😁🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

 

Cassidy Tvillingene håper også det beste, og vi Heier på Enighetsgjengen.:thumbs::thumbs:♥️♥️

Åkei da ... 🤪🤣🤣🤣🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Har du krykke hvis ja bruke avbe last beinet litt krykka hjalp meg jeg hadde bruke beinet å hadde vont i ryggen 

Nei, jeg har ikke det, men må kanskje skaffe det? 🤔 Jeg klarer å gå uten da, og det er ikke så ille. Men vil ikke tråkke det opp enda mer 😅🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg har ikke det, men må kanskje skaffe det? 🤔 Jeg klarer å gå uten da, og det er ikke så ille. Men vil ikke tråkke det opp enda mer 😅🐶🥰

Cassidy Tvillingene har også forstuet anklene våre når vi har vært ute på tur, vi synes at det hjelper sitte høyt med det beinet med den skadde ankelen.♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...