Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden):

Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️

Duppet av litt jeg, så tror jeg må sove nå 🤣🤤😴 Så ønsker dere en god natt videre 🍀☘️💚💚🐶🥰 Her er en fet låt til dere, som dere kan kose dere med i natten 😎

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 time siden):

Duppet av litt jeg, så tror jeg må sove nå 🤣🤤😴 Så ønsker dere en god natt videre 🍀☘️💚💚🐶🥰 Her er en fet låt til dere, som dere kan kose dere med i natten 😎

Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

 

N-4K0 skrev (3 timer siden):

God tidlig solens dag :) 

Tusen❤️takk 😊

God morgen og god søndag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin avsluting på uka 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

 

Tusen❤️takk 😊

God morgen og god søndag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin avsluting på uka 🍀☘️🐶🥰

God søndagsmorgen og håper du og Il Dogg også har det bra😊🐶

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godsolskinnssøndagsmorgen.☀️☀️🌞🌞😊😊

 

N-4K0 skrev (4 timer siden):

God tidlig solens dag :) 

God søndag 😊😊😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Helgrått vær hos meg i dag. Akkurat sånn at de begynnende museørene på bjørk blir veldig synlige sterkt grønne mot det grå. Alt er visst i rute i år også. 17-mai pleier å bli kald her, selv om langtidsvarsel kan vise sol og/eller litt varme. Nytter ikke å planlegge før en har stukket nesa ut av vinduet den aktuelle dagen; først da har en en sjanse til å forutsi hva været blir om noen timer. Hurradagen er ikke langt unna nå. Jeg skal ikke noe sted i mylderet. Det er helt sikkert. Må handle inn og klar den femtende. Orker ikke kø like før helligdag....eller kanskje jeg unner meg luksusen av å få tilkjørte varer. Mulig det ja.

:) Morn-Morn alle sammen. Eller god dag som det vel heter nå rundt snart tolv. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (52 minutter siden):

God søndagsmorgen og håper du og Il Dogg også har det bra😊🐶

Tusen❤️takk, vi har det bra begge to 😊🐶🥰

Sviskepott skrev (9 minutter siden):

Helgrått vær hos meg i dag. Akkurat sånn at de begynnende museørene på bjørk blir veldig synlige sterkt grønne mot det grå. Alt er visst i rute i år også. 17-mai pleier å bli kald her, selv om langtidsvarsel kan vise sol og/eller litt varme. Nytter ikke å planlegge før en har stukket nesa ut av vinduet den aktuelle dagen; først da har en en sjanse til å forutsi hva været blir om noen timer. Hurradagen er ikke langt unna nå. Jeg skal ikke noe sted i mylderet. Det er helt sikkert. Må handle inn og klar den femtende. Orker ikke kø like før helligdag....eller kanskje jeg unner meg luksusen av å få tilkjørte varer. Mulig det ja.

:) Morn-Morn alle sammen. Eller god dag som det vel heter nå rundt snart tolv. 

God dag @Sviskepott, vi håper du har blitt frisk og bedre og får en fin søndag 🍀☘️😊🐶🥰

Enig med deg ang helligdagsmaset! Jeg liker best å bare forsvinne i skogen på 17 mai, så det blir nok en lang skogstur på oss, kanskje overnatting om været ikke er altfor surt. Orker ikke masse folk og styr 😮‍💨 Så satser på å få unnagjort all handlingen i god tid 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (19 minutter siden):

Helgrått vær hos meg i dag. Akkurat sånn at de begynnende museørene på bjørk blir veldig synlige sterkt grønne mot det grå. Alt er visst i rute i år også. 17-mai pleier å bli kald her, selv om langtidsvarsel kan vise sol og/eller litt varme. Nytter ikke å planlegge før en har stukket nesa ut av vinduet den aktuelle dagen; først da har en en sjanse til å forutsi hva været blir om noen timer. Hurradagen er ikke langt unna nå. Jeg skal ikke noe sted i mylderet. Det er helt sikkert. Må handle inn og klar den femtende. Orker ikke kø like før helligdag....eller kanskje jeg unner meg luksusen av å få tilkjørte varer. Mulig det ja.

:) Morn-Morn alle sammen. Eller god dag som det vel heter nå rundt snart tolv. 

Enig i at det grønne blir ekstra grønnt mot grå himmel :) 

Morn morn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (14 minutter siden):

Det kommer og går, men takk...det blir nok stadig bedre etter hvert. :) Takk til MR SPEED. ❤️

 

 

MR SPEED skrev (18 minutter siden):

Morn morn alle elske her 

IMG_5756.jpeg.7537aa294dad73548e16ad7817cf73a8.jpegIMG_5756.jpeg.7537aa294dad73548e16ad7817cf73a8.jpeg

 

Entern skrev (1 time siden):

Enig i at det grønne blir ekstra grønnt mot grå himmel :) 

Morn morn :) 

 

Trippelure skrev (1 time siden):

Tusen❤️takk, vi har det bra begge to 😊🐶🥰

God dag @Sviskepott, vi håper du har blitt frisk og bedre og får en fin søndag 🍀☘️😊🐶🥰

Enig med deg ang helligdagsmaset! Jeg liker best å bare forsvinne i skogen på 17 mai, så det blir nok en lang skogstur på oss, kanskje overnatting om været ikke er altfor surt. Orker ikke masse folk og styr 😮‍💨 Så satser på å få unnagjort all handlingen i god tid 😁

 

Trippelure skrev (4 timer siden):

 

Tusen❤️takk 😊

God morgen og god søndag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin avsluting på uka 🍀☘️🐶🥰

 

Entern skrev (2 timer siden):

 

God søndag 😊😊😊

 

Entern skrev (2 timer siden):

God søndagsmorgen og håper du og Il Dogg også har det bra😊🐶

 

N-4K0 skrev (7 timer siden):

God tidlig solens dag :) 

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (16 minutter siden):

Det kommer og går, men takk...det blir nok stadig bedre etter hvert. :) Takk til MR SPEED. ❤️

 

Det er godt å høre at det går riktig vei. Anbefaler tilskudd av D-vitamin for et godt immunforsvar og minimalt med sykdom. De fleste av oss har mangel på det nå. God vidre bedring fra oss og hoppesusser fra valpen 🍀☘️😃🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...