Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene trykket vi, og vi gjetter ar Grandiosakrigen er kommet for å bli.:tease::tease::thumbs::thumbs:

Trur jeg å er glad for de som synes liker elsker grandis Grandiosa da bra for de å (å dere 2) 👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Må i seng snart, tett i hode og panne igjen...slipper denne bihuletingen aldri tak da? :( 
Sier en smittefri god kveld til dere alle sammen og håper dere har det greit der dere er. 
Hadde pølse og mos til kvelds, så vet alle det. Sånn passe godt, men ble mett...så det er ok. 🛌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (Akkurat nå):

Må i seng snart, tett i hode og panne igjen...slipper denne bihuletingen aldri tak da? :( 
Sier en smittefri god kveld til dere alle sammen og håper dere har det greit der dere er. 
Hadde pølse og mos til kvelds, så vet alle det. Sånn passe godt, men ble mett...så det er ok. 🛌

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (Akkurat nå):

Takk og Takk begge to. Hygg dere. :) 

Hvis du har bihule betennelse 

da hjelper homeopat for homopaten hjalp meg da jeg hadde det kronisk hvis du bor ikke langt fra Fredrikstad er det en homeopat der i hankobygget ho hjelp meg homeopat i hancobygget jorun vevstad jeg hadde det kronisk i dag null smerter

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Hvis du har bihule betennelse 

da hjelper homeopat for homopaten hjalp meg da jeg hadde det kronisk hvis du bor ikke langt fra Fredrikstad er det en homeopat der i hankobygget ho hjelp meg homeopat i hancobygget jorun vevstad jeg hadde det kronisk i dag null smerter

Cassidy Tvillingene har hørt at noen mennesker sier at Akupunktur også har hjulpet de med sånne plager.😊😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...