Gå til innhold

Ny telefon til 2-3000kr (Løst)


TheKims

Anbefalte innlegg

Gjest MKII skrev (35 minutter siden):

Det trenger ikke å være slik, ikke i stor grad i alle fall: Mener Samsung for eksempel har garantert oppdateringer i fire(?) år bare på toppmodeller, og da bare for modeller nyere enn etter et bestemt årstall. De lavere modellene får færre eller (nesten) ingen oppdateringer slik jeg har forstått det. Overrasker meg om Xiaomi gir oppdateringer i like lang tid på de billigste mobiltelefonene fra de som de gir til de dyreste fra de.

Sikkert ikke like lenge, men min billigtelefon får som sagt tre android-oppdateringer, det syns jeg er bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest MKII skrev (13 timer siden):

Det trenger ikke å være slik, ikke i stor grad i alle fall: Mener Samsung for eksempel har garantert oppdateringer i fire(?) år bare på toppmodeller, og da bare for modeller nyere enn etter et bestemt årstall. De lavere modellene får færre eller (nesten) ingen oppdateringer slik jeg har forstått det.

Jeg tror at alle modeller fra 2021 og nyere får 5 år med oppdateringer, mens modeller fra A3x serien og oppover også får 4 operativsystemoppgraderinger.

Og som flere har nevnt tidligere i tråden, så er toppmodeller fra flere år tilbake fortsatt bedre på stort sett alt enn dagens mellomklasse, bortsett lengden av programvarestøtte, dette inkluderer apple.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Disse rundt kr 3700-4500 ser greie ut (i tilfeldig rekkefølge):

OnePlus Nord 2T 5G Dual SIM

OnePlus Nord 3 5G Dual SIM

Google Pixel 7a 5G

Nothing Phone (1)

Motorola Edge 40 5G Dual SIM

Samsung Galaxy A54

 

Og et par rimeligere som er forholdsvis ok i forhold til pris:

Xiaomi 12 Lite 5G Dual SIM (kr 3343)

Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G Dual SIM (kr 2990)

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...