Gå til innhold

– Vi er utrolig stolte av Modern Warfare III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fader for et resirkulert drittspill. En "kampanje" der nesten alle oppdragene er i en botlobby i ground war maps fra multplayer-delen. Spillet bærer enormt preg av å være kasta sammen på kort tid, med gjenbruk over hele fjøla. Du hadde fått et bedre resultat hvis du hadde kasta alle filene fra MW2 inn i chatGP og bedt AI'en om å lage et nytt spill.. tips til utvikler av MWIV - dere setter sammen neste spill på et par uker!!

At folk kjøper dette skjønner jeg ikke. Hadde planer om å kjøpe sjæl da jeg er spesielt glad i multiplayerbiten, men liker campaign som en god intro til det som kommer.
Noe sa meg at jeg skulle vente til jeg så det ferdige produktet. Ble ikke kjøp på meg ass, og jeg er glad jeg ikke forhåndskjøpte det slik som mange andre klovner der ute som nå i etterkant reviewbomber hele faenskapet.

At Sledgehammer er stolte skjønner jeg. På godt norsk kaller man dette for bondefangeri, og at de tjener såpass godt på noe så halfassed hadde jeg også vært stolt av. Overfor investorene. Ikke kundene.

Endret av Retroman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg koser meg i multiplayer iallefall. Koste meg veldig i den originale MW2, så meir eller mindre alle mappene er gode for meg. Har maps eg ikkje liker, men for det meste er det bra. Grafikken er fint oppdatert. Liker faktisk måten ein åpner ting i Armory ( ser ut som eg er i veldig fåtall der lol ).
Å bruke vesten som eit system til å forandre måten er speler liker eg veldig godt. Ein kan bygge eit ganske greit oppsett med enten doble stim eller nades ( eller ka ein liker ), eller ekstra gear .. dobbel main våpen... liker dette

Er eindel ting eg skulle ønsket var på plass, som f.eks. mulighet til å slå av crossplay for oss PC spelare .. Theatr mode som var i BO ( greit å kunne sjekke andre spelare når ein mistenker juks ), mulighet til å lagre custum play ein lager.

No var kapanjen ganske kort. Sliter litt på Veteran, men det har helst med meg å gjere, er ikkje rask nok, eller litt for uforsiktig .. og ikkje med spelet å gjere.

 

Endret av Shaddiz
Nokre skriveleifer ordna.
Lenke til kommentar

Hva de tar for spillet er det ikke Sledgehammer som bestemmer, men snarere Bobby Kotick.

Så det syns jeg er urettferdig å skylde på dem.

Om noe så virker dette som en litt rusha jobb for at godeste Bobby skulle kunne fylle kontoen enda litt til før han blir kastet på huet og ræva ut ved nyttår.

Noen burde også fortelle Sledgehammer at Activision-Blizzard nå eies av Microsoft, så de kan fint kaste Bobby under bussen uten frykt for represalier. 

Når det er sagt, som en som spiller stort sett bare GW, så liker jeg MW3 og jeg har så langt hatt det ganske gøy og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det.

Får spille gjennom campaign en gang også på et tidspunkt. 

Lenke til kommentar

Greit nok at folk syns kampanjen er kort, men det har vel aldri vært i singleplayer i CoD hvor du har fått mest valuta for pengene?

Personlig har jeg bare kjøpt CoD spill som har Ground War multiplayer. Det vil si at etter MW3 i 2011, så kjøpte jeg ikke noe nytt CoD spill før MW i 2019. Kort summert så er det vel egentlig strengt talt MW setting spillene jeg kjøper, så lenge de har Ground War modusen.

Kanskje det er på tide å dele det opp? La Multiplayer være et uavhengig produkt som lever som et live service spill hvor de tjener penger via skins og battlepasses og hvor nytt innhold kommer via seasons.

Så kan du ha et nytt CoD hvert 2. år hvor de to utviklerne kan bytte på, noe som ville gitt hvert spill 4 års utviklings tid.
Og uten multiplayer å tenke på, så er det en grei mengde med tid for å lage en top notch singleplayer opplevelse.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Shaddiz said:

Dette er då ein personlig meining. For folk som hater denne type spel er det møk .. for dei som likar det, er det ikkje det.

Nei, mange som liker COD er jo de som klager.

Om du liker McDonald's kan du klage om du får en halvtint hamburger og bløte pomfri.

Dårlig produkt er dårlig produkt.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 time siden):

Greit nok at folk syns kampanjen er kort, men det har vel aldri vært i singleplayer i CoD hvor du har fått mest valuta for pengene?

Personlig har jeg bare kjøpt CoD spill som har Ground War multiplayer. Det vil si at etter MW3 i 2011, så kjøpte jeg ikke noe nytt CoD spill før MW i 2019. Kort summert så er det vel egentlig strengt talt MW setting spillene jeg kjøper, så lenge de har Ground War modusen.

Kanskje det er på tide å dele det opp? La Multiplayer være et uavhengig produkt som lever som et live service spill hvor de tjener penger via skins og battlepasses og hvor nytt innhold kommer via seasons.

Så kan du ha et nytt CoD hvert 2. år hvor de to utviklerne kan bytte på, noe som ville gitt hvert spill 4 års utviklings tid.
Og uten multiplayer å tenke på, så er det en grei mengde med tid for å lage en top notch singleplayer opplevelse.

ActiBlizz har garantert sett på forskjellige måter å gjøre dette på, og kommet frem til at folk kjøper resirkulert innhold under dekke av at det er nytt. Da tjener man mest penger, de fleste kundene er fornøyde og så blir det sånn.

Ser at salget er litt ned på MWIII og at flere folk som har kjøpt det klager en del. Skulle vel ikke ha forhåndskjøpt det da, idioter. En kompis har kjøpt det og han er fornøyd. Men han er heller ikke spesielt kritisk og tar ting for det de er.

Jeg plukker det opp dersom det kommer til halv pris eller mindre en gang om ikke så lenge da jeg ikke synes det er verdt 849,-. De tjener mye på mikrotransaksjoner, og med en lavere kundemasse må de senke prisen for å baite flere kunder inn i MTX-butikken sin slik at folk kan løpe rundt i rosa Nicky Minaj skins til 200,-.

Multiplayer er gøy, men jeg kjenner alle mapsa så for min del blir ikke dette annet en en sminket hore.

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Retroman skrev (47 minutter siden):

ActiBlizz har garantert sett på forskjellige måter å gjøre dette på, og kommet frem til at folk kjøper resirkulert innhold under dekke av at det er nytt. Da tjener man mest penger, de fleste kundene er fornøyde og så blir det sånn.

Ser at salget er litt ned på MWIII og at flere folk som har kjøpt det klager en del. Skulle vel ikke ha forhåndskjøpt det da, idioter. En kompis har kjøpt det og han er fornøyd. Men han er heller ikke spesielt kritisk og tar ting for det de er.

Jeg plukker det opp dersom det kommer til halv pris eller mindre en gang om ikke så lenge da jeg ikke synes det er verdt 849,-. De tjener mye på mikrotransaksjoner, og med en lavere kundemasse må de senke prisen for å baite flere kunder inn i MTX-butikken sin slik at folk kan løpe rundt i rosa Nicky Minaj skins til 200,-.

Multiplayer er gøy, men jeg kjenner alle mapsa så for min del blir ikke dette annet en en sminket hore.

Vel, i mitt tilfellet kunne de fått begge deler. Folk kjøpte nytt CoD for singleplayer hvert 2. år, samt løpende live service multiplayer for seg selv.

Vel, jeg spiller som sagt bare Ground War og disse kartene i MW3 er nye for meg. Og jeg har kost meg mye til nå. Det betyr ikke at jeg ikke er kritisk, det betyr bare at jeg føler jeg får mye underholdning ut av pengene for måten jeg spiller på.
Spilte også betaen, så jeg visste jo hva jeg fikk.

Har ikke problemer med å skjønne at folk som spiller andre moduser, etc. ikke sitter igjen med den samme følelsen som meg.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (1 minutt siden):

Vel, i mitt tilfellet kunne de fått begge deler. Folk kjøpte nytt CoD for singleplayer hvert 2. år, samt løpende live service multiplayer for seg selv.

Vel, jeg spiller som sagt bare Ground War og disse kartene i MW3 er nye for meg. Og jeg har kost meg mye til nå. Det betyr ikke at jeg ikke er kritisk, det betyr bare at jeg føler jeg får mye underholdning ut av pengene for måten jeg spiller på.
Spilte også betaen, så jeg visste jo hva jeg fikk.

Har ikke problemer med å skjønne at folk som spiller andre moduser, etc. ikke sitter igjen med den samme følelsen som meg.

Ser den. Og i ditt tilfelle har jo spillet langt høyere verdi enn forsmådde campaign/multiplayere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...