Gå til innhold

Er denne bra for prisen? Føler det er noe sketchy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aleksiuss skrev (2 minutter siden):

12500kr er mer en budsjettet men hvor mye bedre er den fra komplett svein m

Den ene forskjellen er at Komplett maskinen er bygget med komponenter som kan kjøpes enkeltvis også. Det gir den fordelen at jeg kan se hvilke kompenenter den er bygget av. Og det er lettere å bytte ut komponenter senere, for Acer maskinen kan der være noen proprietære løsninger. Det er også ofte bedre CPU kjøler på Komplett maskinen.

Den andre forskjellen er grafikkortet. RTX 3060 12 GB for Acer maskinen og RTX 4060 for den andre.

Ytelsen for disse kan oppgis slik for 1080p oppløsning (det er bare to tall som sier noe om ytelse og som kan sammenlignes:

RTX 4060: 56.0% (84.9fps)

RTX 3060: 48.1% (73.0fps)

Så RTX 4060 grafikkortet har noe mer ytelse, ca 16%.

Tallene er hentet fra denne siden: GPU Benchmarks Hierarchy 2023 - Graphics Card Rankings | Tom's Hardware (tomshardware.com)

Lenke til kommentar
Aleksiuss skrev (16 minutter siden):

Får meg til å tenke en del nå🤯 men svein m du kan dette skal jeg bruke litt ekstra pga fps hmm da var det skjerm.... 

Send meg link til komplett sin prerbuilt om du kan sjekker specks for lagring må jeg ha men damn nvme ssd. Er dyrt🤯

Her var den maskinen jeg nevnte: Komplett-PC i95 Core Gaming Black - Gaming-PC stasjonær - Komplett.no

Jeg tror den vil fungere godt for 1920x1080 skjerm og streaming som bruker GPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...