Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 7


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (2 minutter siden):

Jepp. Og de fikk det ikke til.

Herregud... Jeg kan se mellom fingrene om en dommer blir kalt ut til skjermen og gjør en blunder eller en situasjon ute på banen VAR ikke tar.

Ikke klare å formidle riktig offside avgjørelse skal faen meg ikke gå an.

Kan vi få denne automatiske offside greia som ligner mållinjeteknologien på plass asap!? 

Lenke til kommentar

No skal en ikkje ta på seg for tjukke liverpoolbriller. Det røde til Jones kan forsvarast - og etter boka er det nok sikkert rett sjøl om det er berre veldig uheldig. slow mo hjelper ingen lag i VARbua heller.

Men den offsiden er heilt hinsides.

Og en masse rare små dommeravgjørelser også, at Jota skulle få gult for den første var veldig rart. Hendelig uhell, ikkje spesiell overgangssituasjon. 

Her er det svart på kvitt også:

https://x.com/DaleJohnsonESPN/status/1708199197759930815?s=20

Endret av Whiteshit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
guttorm skrev (1 time siden):

Så summert opp, feil annullert mål, feil rød kort og meget meget uheldig rød uten hensikt for farefullt spill.  

Annulleringa er definert som human error.......

"Uten hensikt" hjelper jo ikke når det likevel skjer. Mange ting som er uten hensikt, men konsekvensene er det likevel. Det røde kortet er korrekt imo

Lenke til kommentar
bshagen skrev (2 minutter siden):

"Uten hensikt" hjelper jo ikke når det likevel skjer. Mange ting som er uten hensikt, men konsekvensene er det likevel. Det røde kortet er korrekt imo

Omtrent som handsen dette, men det bør går frem av reprisen at dette ikke er sklitakling i 120 med strake knotter, og dømme ut ifra det... Men knotter havner i leggen, jeg er med på den....

Lenke til kommentar

Utvisningen av Jones er ikke noe stort problem. Vi er fortsatt godt med i kampen med 10 mann.

Offsiden er derimot utilgivelig. Og det ene gule til Jota kan diskuteres.

Men i det store og hele så er egentlig alt som skjer etter den feilaktige annuleringen irrelevant, for hadde målet stått ville ting utviklet seg annerledes.

Og hva skjedde med tunge flagg på offside? Hadde de hatt tungt flagg så hadde jo målet blitt stående siden de ikke klarte tegne opp streker. 

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke problemer med å akseptere de to røde kortene.

Den første er nær ved å brekke beinet på motstander. Det er ikke meningen, men farlig likevel. Helt greit at det blir rødt.

Jota sitt andre gule er toskete av ham. Mulig han ikke skulle hatt det første, men det er type 1 minutt siden og han må vite bedre enn å hive seg desperat inn bakfra og felle motstander på vei fremover på den måten. Gult på den er ingenting å klage på.

Men offsiden får meg til å frese altså.

Når de kaller det "human error" kan jeg ikke se annet enn at det betyr én av to ting:

1. Fullstendig inkompetanse

2. Korrupsjon

De har VAR for å eliminere menneskelige feil som dette, og makter altså å overprøve det og tvinge gjennom en feil avgjørelse likevel.

Det er bare utilgivelig. Og det forandrer kampen totalt.

Jeg er vanligvis imot å skylde på dommer og å virke sutrete når det går imot, men dette stinker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...