leticia Skrevet 3. november Skrevet 3. november Duriello skrev (1 minutt siden): Går helt fint, har en nyere som er i daglig bruk. 👍😉 *noe av grunnen til at den ikke klarte eu-kontroll var at den ikke tålte å bli tilsidesatt. 😅 Ah okay 👍 1
L/\R~ Skrevet 3. november Skrevet 3. november Idag har jeg kjørt en runde med engine flush og tappet bilen for olje. Bilen er en BMW 3-serie fra 2004 jeg har skrudd mye på de tre siste årene for å lære meg det, og som hobby. Høstens prosjekt er å bytte CCV-systemet og se hva jeg får gjort med oljebruk. 2 2
Duriello Skrevet 4. november Skrevet 4. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Sånn tatt av dekka da 🙂 Det gjør seg helt klart med nye nå. 👍😉 1 1
leticia Skrevet 9. november Skrevet 9. november Maskinfører skrev (På 4.11.2025 den 15.25): Sånn tatt av dekka da 🙂 oi - de der var det ikke mye igjen av... 1 1 1
Maskinfører Skrevet 9. november Forfatter Skrevet 9. november leticia skrev (28 minutter siden): oi - de der var det ikke mye igjen av... Nei det var ikke det 😀 var derfor det ble nye dekk 😀 1 1
Duriello Skrevet 9. november Skrevet 9. november leticia skrev (29 minutter siden): oi - de der var det ikke mye igjen av... Ting kan tyde på at hjulstillingen ikke er helt korrekt. 🫣 2 1
Maskinfører Skrevet 9. november Forfatter Skrevet 9. november Duriello skrev (1 minutt siden): Ting kan tyde på at hjulstillingen ikke er helt korrekt. 🫣 Stemmer det justerte forstilinga i sommer 😀🤪 1 1
Duriello Skrevet 9. november Skrevet 9. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Stemmer det justerte forstilinga i sommer 😀🤪 Bra. 😄 1 1
Maskinfører Skrevet 9. november Forfatter Skrevet 9. november Duriello skrev (6 minutter siden): Bra. 😄 Ja det er det justerte den i sommer selv ved hjelp av en spesiallaget stang 😀 1 1
Duriello Skrevet 9. november Skrevet 9. november Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det justerte den i sommer selv ved hjelp av en spesiallaget stang 😀 👍👍 1 1
Maskinfører Skrevet 9. november Forfatter Skrevet 9. november Duriello skrev (4 minutter siden): 👍👍 👍👍 1
L/\R~ Skrevet fredag kl 09:52 Skrevet fredag kl 09:52 Byttet pakning på bensinlokket og jobbet videre på CCV-byttet. Er på montering nå. 1 1
Hanhijnn Skrevet fredag kl 11:24 Skrevet fredag kl 11:24 L/\R~ skrev (1 time siden): Byttet pakning på bensinlokket og jobbet videre på CCV-byttet. Er på montering nå. Hva slags bil/årgang er det? 1
L/\R~ Skrevet fredag kl 13:37 Skrevet fredag kl 13:37 Hanhijnn skrev (2 timer siden): Hva slags bil/årgang er det? BMW 3-serie fra 2004 (E46 Facelift), 316i (N46). Kjøpte den for å lære meg å skru og ha som hobbyprosjekt. 1 1
Maskinfører Skrevet fredag kl 14:02 Forfatter Skrevet fredag kl 14:02 L/\R~ skrev (På 3.11.2025 den 23.40): Idag har jeg kjørt en runde med engine flush og tappet bilen for olje. Bilen er en BMW 3-serie fra 2004 jeg har skrudd mye på de tre siste årene for å lære meg det, og som hobby. Høstens prosjekt er å bytte CCV-systemet og se hva jeg får gjort med oljebruk. Veldig smart 😀 1
Hanhijnn Skrevet fredag kl 14:12 Skrevet fredag kl 14:12 L/\R~ skrev (35 minutter siden): BMW 3-serie fra 2004 (E46 Facelift), 316i (N46). Kjøpte den for å lære meg å skru og ha som hobbyprosjekt. Lykke til... 1
L/\R~ Skrevet fredag kl 14:31 Skrevet fredag kl 14:31 Takk:) Har som jeg skrev hatt den i tre år så har fått gjort mye på den, med fortsatt nok igjen. O-ringen til røret til peilepinnen var også veldig hard og helt klart en bidragsyter til oljelekkasjene. Så jeg er spent på hvordan forbruket blir fremover. 1
L/\R~ Skrevet søndag kl 16:38 Skrevet søndag kl 16:38 Da er bilen på bakken igjen, har tilsatt Liqui Moly Oil Smoke Stop. Og fått på vinterdekkene. Nå gjenstår diverse småfiks, som å loope (for å lure) slitasjevarsel på bremseklosser, fikse litt vannlekkasje inn og diverse diverse. Men først og fremst er planen å få brukt bilen litt igjen, for nå er det lenge siden sist:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå