Powertrainer Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Maskinfører skrev (15 timer siden): Kan tenke meg at motoren vil bli fortere utslitt ? Er det PHEV vi snakker om ? Yepp. Motstanden skal simulere en utetemperatur på 21 grader 1
Maskinfører Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Powertrainer skrev (11 timer siden): Yepp. Motstanden skal simulere en utetemperatur på 21 grader Powertrainer skrev (11 timer siden): Yepp. Motstanden skal simulere en utetemperatur på 21 grader Phev ja spørs hvor lurt det er må nesten snakke med Mitsu 😀
freedomseeker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Motorstyringen er nok mer avansert enn at den kun leser av utetemperaturen, de eldre phev modellen er vel også avhengig av at motoren er varm for at varmeapparatet skal fungere. Men for all del, man kan forsøke.
Maskinfører Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Nye lyspærer da Osram Night Breaker Laser Blue fra Eurodel 😀 1
Maskinfører Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Første jeg gjorde når jeg kjøpte Mitsu var å anskaffe MUT-III og MMCCodewriter og lære meg dette org Mitsu Diagnose 😀
Maskinfører Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Skiftet Boost Sensor så nå slutter motorlampa og lyse 😀 1
Kajac Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ikke i dag, men i går byttet jeg frontfjærer på gamlebilen. Den ene har vært knekt i over to år. De oppdaget det ikke på forrige EU-kontroll, men tar ikke sjansen på at det slipper igjennom denne gangen. Merket at det i dag knirket litt fra støtdemper/fjær på den siden som var knekt. Håper det bare er noe som trenger å sette seg. 1
Maskinfører Skrevet 22. juni Forfatter Skrevet 22. juni (endret) Lurer på om jeg skal prøve meg på å overhale starteren til bilen siden jeg kan få hjelp av en som har gjort det mange ganger før før han går ut av tiden ? 88 år og full vital ? Deler får man tak i ? 😀 Endret 22. juni av Maskinfører 1 1
Hanhijnn Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Maskinfører skrev (På 21.6.2025 den 20.34): Nye lyspærer da Osram Night Breaker Laser Blue fra Eurodel 😀 De er flinke med navn i hvertfall. 😄 1
Maskinfører Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni Hanhijnn skrev (9 timer siden): De er flinke med navn i hvertfall. 😄 Ja de er det 😀
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) Skiftet hjullager høyre side foran 40 tonns presse 😀 Endret 5 timer siden av Maskinfører 1
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Konstantert nedslitte bremseklosser så de skal skiftes i dag 1
Maskinfører Skrevet 33 minutter siden Forfatter Skrevet 33 minutter siden (endret) Sånn da ble det nye bremser og girkassefeste 😀 Endret 33 minutter siden av Maskinfører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå