Gå til innhold

Service verksted i Drammen-Sandvika?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sandvika er søppel på i grunn det meste, dyrt å «fiffent» men med null kompetanse på ting som faktisk betyr noe i den virkelige verden. Drammen er større, større muligheter. Prøv Oslo kamerat. Eventuelt søk på Google etter elektro reparatører. Burde være en smal sak å fikse.

Endret av thatguy83
  • Liker 1
Skrevet
Potetflak er godt. skrev (36 minutter siden):

Hei,noen som vet om noen firma i nevnte område som kan fikse en JVC Boomblaster?

CD spiller delen av boomblaster fungerer ikke lengre :(

Ligger en i Asker i gamle meieribygget rett over veien ved brann stasjonen men husker ikke hva firmaet heter.

• Hjerte 1
Skrevet
Blu-Boss skrev (6 minutter siden):

Ligger en i Asker i gamle meieribygget rett over veien ved brann stasjonen men husker ikke hva firmaet heter.

Tror det er Service-Eksperten Vest AS

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hårek skrev (På 16.9.2023 den 6:40 PM):

Tror det er Service-Eksperten Vest AS

Takk,kontakter dem men du vet ikke om noen andre også? ( bra med alternativer)
Mener det lå en på venstre side i et hvit bygning rett før liertoppen når man kommer gamle veien fra asker men mulig jeg husker feil eller at den er borte for leeeenge siden 🙁

Endret av Potetflak er godt.
Skrevet
Blu-Boss skrev (På 16.9.2023 den 6:34 PM):

Kontaktet dem men dessverre så reparerer de ikke lyd produkter som stereo anlegg osv 😔

Skrevet
Potetflak er godt. skrev (22 timer siden):

Mener det lå en på venstre side i et hvit bygning rett før liertoppen når man kommer gamle veien fra asker

Ja, det var en PC-Service / Parabol sjappe der før. Senere frisør og Thai massasje. Finner det på Google Maps.

Skrevet (endret)
Hårek skrev (På 18.9.2023 den 6:57 PM):

Ja, det var en PC-Service / Parabol sjappe der før. Senere frisør og Thai massasje. Finner det på Google Maps.

Ah ok,takk.
Tydeligvis ikke lett å få reparert eldre elektronikk lengre.
Hørt med flere men problemet...i tillegg til langt unna....er at de fleste/alle har en liste med merker de reparerer og JVC er ikke blant dem.
Ser kanskje ut som jeg må klare meg uten cd spiller delen av boomblasteren :(
Kan bruke streaming,aux,dab og usb delen men så er det sånn at jeg har mye cd plater.

Endret av Potetflak er godt.
Skrevet
Potetflak er godt. skrev (4 timer siden):

Tydeligvis ikke lett å få reparert eldre elektronikk lengre.

Kan ha sammenheng med at det er for dyrt å reparere noe i Norge. Det skal betales moms på deler og timer.
Og produsentene vil ikke gi uautoriserte verksteder tilgang til informasjon og deler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...