Gå til innhold

Tomb Raider 1, 2 og 3 vender tilbake i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spelt absolutt alle TR spela, og har kun gode minne frå dei. 
Når da no gjelder denne relanseringa, kjem da meir på pris om eg kjøper dei. Nostalgi er gøy .. men om dei prøver seg med priser opp imot topp AAA spel, så blir det avslag. 

I tillegg er eg litt nervøs for å ødelegge dei gode gamle minnene frå fordums-tid :D

Lenke til kommentar
Shaddiz skrev (2 timer siden):

Når da no gjelder denne relanseringa, kjem da meir på pris om eg kjøper dei. Nostalgi er gøy .. men om dei prøver seg med priser opp imot topp AAA spel, så blir det avslag. 

 

Kom vel en oppusset versjon av last of us 1 og det kosta 800,- :) men må være lov på håpe på bedre priser.

Liker at de beholder spillet så orginalt som mulig med litt bedre grafikk. liker det "klosse" systemet. 

Lenke til kommentar
leifeinar skrev:
Shaddiz skrev (2 timer siden):

Når da no gjelder denne relanseringa, kjem da meir på pris om eg kjøper dei. Nostalgi er gøy .. men om dei prøver seg med priser opp imot topp AAA spel, så blir det avslag. 

 

Kom vel en oppusset versjon av last of us 1 og det kosta 800,- :) men må være lov på håpe på bedre priser.

Liker at de beholder spillet så orginalt som mulig med litt bedre grafikk. liker det "klosse" systemet. 

Stor forskjell på TLOU 1 remake og dette her da. Dette er jo bare en remaster og det ser ut til at animasjoner samt kontroll er identisk til de gamle. TLOU Part 1 var jo en fullstendig remake i ny spillmotor og ikke bare en oppussing. Dog var det en unødvendig remake som Sony burde ha ventet med prioritere da den remastered-utgaven for PS4 fortsatt fungerer fint :)
Lenke til kommentar
leifeinar skrev (23 timer siden):
phraze skrev (23 timer siden):

 Sony burde ha ventet med prioritere da den remastered-utgaven for PS4 fortsatt fungerer fint :)

Hva heter denne "pakken" ??

Den nye ligger faktisk i psstore på forhåndssalg, 299,- og 269,- med PS+

 

TLOU Remastered mener du? Det finnes tre utgaver av TLOU.
The Last of Us (PS3)
The Last of Us: Remastered (PS4 remaster - PS3 versjonen, men oppskalert til 1080p og 60fps)
The Last of US: Part 1 (PS5 remake)

Endret av phraze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...