Gå til innhold

Får ikke logget meg på Spotify uansett hva jeg gjør


Morromann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettleser-varianten av Spotify har aldri vært helt knall her heller. Men, om du stenger nettleseren helt og prøver å gå inn på Spotify-programmet/appen i stedet - skjer det ingenting? 

Prøv ctrl-shift-esc (oppgavebehandling) og se om den kjører allerede? Tving den til å avslutte og prøv å starte den på nytt etterpå?

 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
:utakt skrev (10 minutter siden):

Nettleser-varianten av Spotify har aldri vært helt knall her heller. Men, om du stenger nettleseren helt og prøver å gå inn på Spotify-programmet/appen i stedet - skjer det ingenting? 

Prøv ctrl-shift-esc (oppgavebehandling) og se om den kjører allerede? Tving den til å avslutte og prøv å starte den på nytt etterpå?

image.png.40ae2134b6f7092c1ea876255f0ba46b.png

Har gjort det der også. Avinnstallering og resinnstallering, absolutt ingenting hjelper. PC-en min tillater ingen åpning av Spotify i det hele tatt, åpenbart. Muligens det har oppstått en bug under en oppdatering av PC-en som gjør appen umulig å åpne. Kanskje en profesjonell er eneste håpet.

Lenke til kommentar
Morromann skrev (4 minutter siden):

Har gjort det der også. Avinnstallering og resinnstallering, absolutt ingenting hjelper. PC-en min tillater ingen åpning av Spotify i det hele tatt, åpenbart. Muligens det har oppstått en bug under en oppdatering av PC-en som gjør appen umulig å åpne. Kanskje en profesjonell er eneste håpet.

"Have you tried turning it off and on again?"

Når alt annet feiler, funker det forbløffende ofte å restarte pc. Prøvd det?

Lenke til kommentar

Løst det på sett og vis. Slettet og avinnstallerte gjeldende nettleser for dermed å "frigjøre" Spotify fra nettleseren som holdt åpningen "fengslet" slik at den kunne åpnes i en anne nettleser. Brukte Firefox men har nå slettet den. Åpnet i Edge og det gikk. Mye rart man lærer av å være "amatørprogrammerer". Men Firefox ble helt håpløst.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (19 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor nettleseren trenger å være involvert i det hele tatt. Men det er kanskje av nødvendighet fordi desktop appen ikke starter? 

Hakke peiling på slikt. Desktopp-appen åpnet med en annen nettleser men ikke med Firefox. Og jeg måtte slette Firefox for å tillate en annen nettlser å åpne den. Og nei; jeg skjønner det ikke jeg heller; men så er ikke jeg noen IT-ekspert, kun en som stanger hodet i veggen over slikt tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...