Gå til innhold

Liker ikke a konto fakturaer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Inge Rognmo skrev (På 16.8.2023 den 19.01):

Ettersom du har en påstått formue på 100 millioner, så er vel sånt bare lommerusk for deg? Alternativt, så foreslår jeg at du betaler en regnskapsfører eller advokat for å stille kreditor noen kritiske spørsmål, og fortrinnsvis forteller dem noe mer enn du har fortalt oss...

Vel, den er muligens noe høyere, men det er viktig å bevare det man har! Flott at du husket meg fra annet innlegg.

Lenke til kommentar
Vinterro skrev (18 timer siden):

Vel, den er muligens noe høyere, men det er viktig å bevare det man har! Flott at du husket meg fra annet innlegg.

Jeg husket deg ikke (hadde overhodet ikke lest noe du hadde skrevet tidligere), men når jeg ser noen som poster slike dumme intetsigende innlegg, så går jeg ofte inn på profilen og ser hva annet de har liret av seg tidligere, med andre ord om innholdet i de andre innleggene deres er like håpløst...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Inge Rognmo skrev (På 19.8.2023 den 17.09):

Jeg husket deg ikke (hadde overhodet ikke lest noe du hadde skrevet tidligere), men når jeg ser noen som poster slike dumme intetsigende innlegg, så går jeg ofte inn på profilen og ser hva annet de har liret av seg tidligere, med andre ord om innholdet i de andre innleggene deres er like håpløst...

Så det å mislike a konto fakturaer er et dumt og intetsigende innlegg ifølge deg.

Lenke til kommentar
Inge Rognmo skrev (På 16.8.2023 den 19.01):

Ettersom du har en påstått formue på 100 millioner, så er vel sånt bare lommerusk for deg? Alternativt, så foreslår jeg at du betaler en regnskapsfører eller advokat for å stille kreditor noen kritiske spørsmål, og fortrinnsvis forteller dem noe mer enn du har fortalt oss...

Du skjønner kanskje ikke at det er dyrt med håndverkere dersom man skal ta hver regning til advokat og regnskapsfører.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm
Vinterro skrev (14 minutter siden):

Du skjønner kanskje ikke at det er dyrt med håndverkere dersom man skal ta hver regning til advokat og regnskapsfører.

Enig og uenig.

Tråden gir ingen avklaring om hvorvidt arbeidet er utført helt elller delvis.

Men om arbeidet er utført delvis, skal man under de fleste omstendigheter ikke utbetale noe som helst.

Endret av Slettet-7QKwQIfm
Lenke til kommentar
Vinterro skrev (19 timer siden):

Du skjønner kanskje ikke at det er dyrt med håndverkere dersom man skal ta hver regning til advokat og regnskapsfører.

Jo visst gjør jeg det. Men du kan ikke på ramme alvor mene at åpningsinnlegget ditt var opplysende nok til at noen her skulle kunne gi et mer fornuftig svar? Du nevnte ikke engang om det gjaldt håndverkere eller strømregning, langt mindre hva problemet ditt var...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...