Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vegghengt høytrykksspyler med trommel


Anbefalte innlegg

Har endelig fått en løsning som gjør at jeg kan investere litt i bilholdet her i hus.

Skal sies at jeg riktignok er en veldig ny amatør på feltet, og har gått i fellen med å kjøpe altfor mye kjemikalier og dill dall.

Men! liker like godt å ta vare på bilene selv om.  Så har sett litt på slike høytrykkspylere som er "fast" monterte med trommel.
en grunn er at det visstnok er bedre levetid, og man kan enkelt stue det vekk inni garasjen mens man holder på å vaske ute. Noe jeg er stor fan av.

Liker ikke drasse med meg Ava'en rundt som lever på overtid skal jeg være ærlig..lekker overalt og har ikke vært særlig hjelpende fra dag 1

Så lurte på om det er noen entusiaster her som kan være "mentoren" ved å veilede meg til kanskje merker eller typer som passer en som vasker 2 biler én gang i uka.  +- litt blir det da broren min mest sannsynlig vil ta turen også oftere med sine biler da vi gjør slike ting sammen.   Som ikke koster "skjorta" og som gjør en knakende god jobb.

Slik jeg har googlet meg frem trenger jeg jo da.

Høytrykksspyler

Trommel

Pistol + forskjellige dyser

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (På 8.8.2023 den 13.57):

Det kan fort bli dyrt. Er en slik løsning aktuelt? Kan sikkert montere selve høytrykksspyleren opp på veggen.

Manual_reel_with_pressure_washer1_1200x1

Ja fant et par løsninger, men alle er i "total" pakke rundt 12-15 k.  

men den løsningen var jo genial, kan jeg spørre hvordan du gjorde dette mulig?

Lenke til kommentar
DIYDari skrev (56 minutter siden):

men den løsningen var jo genial, kan jeg spørre hvordan du gjorde dette mulig?

Jeg skal ikke påberope meg at det er mitt, fant bildet på google. Jeg var sikker på at den var med sveiv, men det er vanskelig å se.

Det finnes noen løsninger med selvopprulling. Koster vel ca. 3000 kroner.

Endret av mobile999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...