Gå til innhold

Årevis sidan eit spel har vore så oppslukande


Anbefalte innlegg

1 hour ago, Enceladus said:

Så jeg laget en potion tror jeg med tre ingredienser... men så står det at jeg fikk en oppskrift?

20230807201023_1.thumb.jpg.b15b89ac96bfbf60f9e6c18cfa2205d4.jpg

De er ingen nye potions i inventory. Ser heller ikke noen ny oppskrift.

Du lagde en del ingrediens av basis stoffet. Alle slike urter og sopp osv må gjøres om til esenser, salter osv før du kan lage faktiske potions

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, svenka said:

Jeg er helt ny til denne serien, bør jeg prøve de tidligere spilla først? Jeg har dog vøre borti Diablo og PoE, men aldri noe turn-based bortsett fra Heroes 3 og Fire Emblem.

BG1 og 2 er så gamle at de har lite  tilfelles med BG3 gameplay messing. 

Ikke noe grunn til å prøve de tidligere spillene. 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 8/6/2023 at 5:31 PM, Gunfreak said:

Er så fuckings dårlig i dette spillet. Tror jeg holdt på i 90 minutter før jeg greide å forsvare den porten ved grove. Og da bare med en kar med halvt liv igjen. Dette var etter jeg hadde gitt opp 2 ganger tidligere og dratt ut for å levle opp lit.

Mye av trikset er å bruke høydene til fordel. Men jeg hadde litt flaks da som helt uplanlagt kom opp bak goblin skytterne på høyden. Det ble et blodbad! Kampen var over på et øyeblikk og på første forsøk haha!

Spoiler

20230808192204_1.thumb.jpg.98f438a42fc262af76c7a213ee39fd0a.jpg

Spiller på tactition vanskelighetsgrad.

 

Noen andre som drar med seg alt mulig av ræl? Jeg rasker med meg store kasser og bøtter med fisk, alt som kan selges.

Lenke til kommentar
14 minutes ago, Enceladus said:

Mye av trikset er å bruke høydene til fordel. Men jeg hadde litt flaks da som helt uplanlagt kom opp bak goblin skytterne på høyden. Det ble et blodbad! Kampen var over på et øyeblikk og på første forsøk haha!

  Hide contents

20230808192204_1.thumb.jpg.98f438a42fc262af76c7a213ee39fd0a.jpg

Spiller på tactition vanskelighetsgrad.

 

Noen andre som drar med seg alt mulig av ræl? Jeg rasker med meg store kasser og bøtter med fisk, alt som kan selges.

Det er bare introen, du skal forsvare den porten senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Enceladus skrev (På 6.8.2023 den 18.40):

Hva er DOS?

BG3 er så vidt jeg har fått med meg satt noen hundre år frem i tid i forhold til BG1 og 2. Mer vet jeg ikke, har forsøkt å unngå spoilers. Men tipper vi får møte en skallet fyr med en giant space hamster i en eller an form :p

Icewind Dale spillene er mer likt det du beskriver ovenfor; en gruppe eventyrerer rundt et bord på en tavern osv, klassisk d&d start. Hadde vært fett med et Icewind Dale 3 i denne grafikkmotoren. Kan jo være gode sjanser for at det kan skje nå etter den gode kritikken på BG3.

 

Dos Se her

Lenke til kommentar
21 minutes ago, svenka said:

Hvilken format vil dere anbefale spillet på? Har en noenlunde grei PC(noen år gammel), men føler nesten at PS5'ern overgår ytelsesmessig. Jeg vurdere sterkt å kjøpe en Series X hvis Starfield lever opp til hypen.

Vanskelig å si. Kjører silkemykt for meg, men jeg har en i7 13700k, 64gig ram og 3090. Så det meste kjører bra uansett hvor dårlig optimalisert det er.

Men har hørt at det kjører bra. Inkludert knirkefritt på steam deck.

Og om du har invidia så skal siste gamedriver gjøre mye for å forbedre ytelsen. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...