Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tafsing/nærkontakt/pågåenhet på fest eller andre sosiale settinger


Anbefalte innlegg

Etter en del år uten å ha hatt meg i vei på sosiale sammenkomster som fest o.l, spesielt de med alkohol, så har jeg i år vært på noen. En ting jeg stadig har observert og legger merke til er hvor pågående/tafset noen, eller egentlig en god del kan være. Og da spesielt menn, men også noen kvinner. Menn som holder rundt, klemmer, tar på rumper, holder på lår, hviler hånd oppå pupper når de holder rundt osv. Dette er jo selvfølgelig greit hvis begge parter er ok med det, men jeg ser jo personer som vingler rundt og gjør det på flere personer i løpet av festen, og da uten at det blir noen «reaksjon» på det. Så det jeg lurer på er hvor grensen for sånne ting er? Det er nok sikkert litt varierende hva folk tolererer, men en slags grense må det jo være. Selv er jeg en mann som er veldig forsiktig når det kommer til sånn tafsing, og er veldig redd for å være for pågående og tråkke over grenser. Men ser jo mange andre menn «komme unna med det» og «lykkes» med det hvis det er riktig å si. 
 

så hva er greit og hva er ikke greit når det kommer til sånn her?

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sosiale antenner er en greie. Det spørs hva vedkommende synes er greit som du sier. Men det er noe man finner ut på forhånd eller føler seg frem til. Det er ikke bare å ta for seg. Jeg synes det er på tide å bringe tilbake gode, gammeldagse, ørefiker ;)

Kvinner blir forøvrig ikke imponert over menn som "tar for seg". Tvert imot. Det er ikke noe å stå etter eller eksempel til etterfølgelse. Det er bare patetisk. Har du lite erfaring med damer så er det også noe du raskt kommer over. Det er bare desperate drittsekker som ikke får seg noe som klår uten lov.

Sånne mannfolk setter jeg på plass.


 

Endret av Brother Ursus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...