Gå til innhold

Destiny 2-spiller førte terrorkampanje mot utvikler – dømt til å betale fem millioner i bot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BFG-Hungbunny skrev:
Zedarius skrev:
Hva er sannsynligheten for at han også var "lei av woke"?
Usikker på om du mener det er greit å oppføre seg slik fordi du er "lei av woke" eller bare er sarkastisk.
Ikke greit i det hele tatt. Jeg mener at folk som er "lei av woke" har betydelig overlapp med rasistiske, trans/homofobe og utdaterte kjønnsnormer.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Zedarius skrev (4 timer siden):
 
Ikke greit i det hele tatt. Jeg mener at folk som er "lei av woke" har betydelig overlapp med rasistiske, trans/homofobe og utdaterte kjønnsnormer.

Gitt at flertallet av befolkningen virker å være "lei av woke" spørs det hvor hensiktsmessig det er å late som det i hovedsak handler om rasisme, homofobi osv. Mange vil kanskje mene at denslags kun bidrar til polarisering og at en heller burde forenes i sin fordømmelse av oppførselen artikkelen handler om fremfor å bruke det til å sverte meningsmotstandere. 

Sitat

 

En ny meningsmåling fra Respons Analyse viser at 6 av 10 nordmenn mener politisk korrekthet og woke-kultur har gått for langt.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jlkXMb/anon-18-og-sania-17-bekymret-antiwoke-aktivistene-har-vunnet

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
herzeleid skrev:
Zedarius skrev (4 timer siden):
 
Ikke greit i det hele tatt. Jeg mener at folk som er "lei av woke" har betydelig overlapp med rasistiske, trans/homofobe og utdaterte kjønnsnormer.

Gitt at flertallet av befolkningen virker å være "lei av woke" spørs det hvor hensiktsmessig det er å late som det i hovedsak handler om rasisme, homofobi osv. Mange vil kanskje mene at denslags kun bidrar til polarisering og at en heller burde forenes i sin fordømmelse av oppførselen artikkelen handler om fremfor å bruke det til å sverte meningsmotstandere. 

Sitat

 

En ny meningsmåling fra Respons Analyse viser at 6 av 10 nordmenn mener politisk korrekthet og woke-kultur har gått for langt.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/jlkXMb/anon-18-og-sania-17-bekymret-antiwoke-aktivistene-har-vunnet

 

 

 

Kan du finne undersøkelsen? Det er interessant hva spørsmålene var. Det der blir litt som å sitere en Wikipedia-side.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Zedarius skrev:
BFG-Hungbunny skrev:
Zedarius skrev:
Hva er sannsynligheten for at han også var "lei av woke"?
Usikker på om du mener det er greit å oppføre seg slik fordi du er "lei av woke" eller bare er sarkastisk.
Ikke greit i det hele tatt. Jeg mener at folk som er "lei av woke" har betydelig overlapp med rasistiske, trans/homofobe og utdaterte kjønnsnormer.
Jeg synes det trist og skremmende at kommentaren blir likt. Den sikter og treffer vidt og er generaliserende. Alle som er "lei av woke" er nok ikke slik du beskriver de. De fleste folk er snille og greie.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...